mailgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,

al een aantal jaar gebruiken we met een groep van een 7 tal vrienden yahoo om een soort mailgroep te maken...
De bedoeling is dat er iemand een mail naar de "groepsnaam" stuurt en dat iedereen die mail in zijn "hoofdmailbox" ontvangt
er hoeven geen extra accounts aangemaakt te worden en iedereen blijft op de hoogte van de mails die er gestuurd worden, iedereen kan reageren, iedreen krijgt de reactie binnen
erg simpel
zo werken we nu een paar jaar
echter
mailadressen kunnen al eens veranderen, er willen mensen bij de goep aansluiten
ik ben beheerder en ben intussen alle inlog en wachtwoorden van die groep kwijt, dus ik kan niets meer aanpassen
we zoeken dus een ander, gelijkaardig systeem maar dat wel gebruik maakt van onze standaard email-adressen
iemand een voorstel???

Bedankt
 
Vraagje dan wat voor mailprogramma wil je gebruiken. Dit is een voorbeeld. klik

Deze is ook handig uitleg workshop. klik
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nu al een en ander uitgetest, en die mailgroep in gmail, zou leuk zijn, maar de mails worden niet doorgestuurd...
Het "mails doorsturen" in het "stappenplan" verbaast me wel wat
iemand een tip?

Merci

JP
 
Ja inderdaad het stappenplan voorziet in filters e.d. en dan moet je de doorstuuradressen selecteren.

Las dit inderdaad. U kunt in dit menu slechts één doorstuuradres selecteren om kopieën van inkomende berichten te verzenden. Jammer genoeg kunt u daar niets mee, aangezien u meerdere e-mailadressen wilt koppelen. Gelukkig is dat met het gebruik van filters wel mogelijk. Markeer de optie Doorsturen uitschakelen en klik onderaan op Wijzigingen opslaan. :eek:

Ik zie nu ook erg omslachtig.
 
Heb alle stappen netjes doorlopen maar het werkt niet!
Ik doe zeker iets fout maar wat?
Jp
 
Ben ik weer, idee. Heb je windows live of tewel windows skydrive. Heb je het daar mee geprobeerd.

Je hebt wel een windows live ID nodig. Heb je die.??

leukekegroepjes.JPG

Ik zoek verder voor je.

Deze klik youtube.
 
Laatst bewerkt:
deed blijkbaar toch iets verkeerd :eek:

denk dat het nu wel moet lukken... had in de filter de naam van de "groep" in het van "Van" gezet ipv in het vak "Aan"

ziet er nu goed uit

bedankt

jp
 
Oh oke, laat eens per omgang weten of het helemaal 100 % gelukt is en graag gedaan he. Groet van mij. :thumb:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan