Mailhistorie kwijt: outlook pst werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo allemaal,
ik heb ivm allerlei problemen Vista opnieuw geinstalleerd op mijn laptop. Vooraf heb ik het bestand Outlook.pst gekopieerd (met rechtermuisknop kopieren en plakken) en veiliggesteld om zodoende al mijn mailtjes weer terug te kunnen zetten. Vervolgens heb ik Vista en Outlook 2007 er weer opgezet. Op de juiste plaats ook het outlook.pst bestand. Helaas krijg ik niet mijn mailhistorie te zien. Een test met het kopieren van het outlook.pst bestand incl. een 4-tal andere bestanden van een andere computer laat wel de historie zien. Hoe kan ik dit oplossen? Het lijkt erop alsof ik meer bestanden had moeten kopieeren. Dat kan nu niet meer. Oplossing?? Het pst-bestand is meer dan 2 gb groot!!! WIE KAN ME HELPEN???
Alvast dank,
Miranda, beetje radeloos...

hey ik kon zo snel ff niet vinden in google hoe het moest maar als je zegt dat je het zelf getest hebt dan zal je waarschijnlijk daar iets niet goed ge-exporteerd hebben.
maarre weet je zeker dat die historie die je nu ziet niet al de historie is van de al gebruikte mail account?
btw je kan nog proberen met een undelete programma zoals Recuva te zoeken naar dat outlook bestandje ;)

Reply

Beste Visha,
ik kan mijn eigen historie niet meer bekijken want met mijn outlook.pst bestand wil outlook niet eens meer opstarten. Dus we hebben alle files in de outlookdirectory van een collega gekopieerd naar mijn pc. Nu kan in outlook weer opstarten en zie ik de mailhistorie van mijn collega....hoe krijg ik die van mezelf weer terug.
Vecuva gisterenavond nog geprobeerd. Daar komen zoveel bestanden naar voren en je kunt niet zoeken, dat je de bestanden niet kunt vinden. Misschien staan ze er ook niet bij. Dus dat heeft niet geholpen. Andere mogelijkheden???
Gr.
Miranda

Ik zou beginnen met een standaard pst bestand, dus niet die van je collega. Als Outlook geen pst bestand kan vinden, wordt er een nieuwe aangemaakt, die dan uiteraard leeg is. Via <Bestand>, <Importeren> kun je vervolgens de eigen pst importeren in Outlook, en moet je alles weer hebben.

Reply

Beste Michel,
het aanmaken van een nieuw pst-bestand gaat niet als outlook niet meer opstart. Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dan maakt hij geen nieuw pst bestand aan. Inmiddels heb ik een heel oude backup gevonden die ik met bijbehorende filetjes heb gekopieerd en overgezet. Nu werkt outlook weer met die oude backup. Maar ik ben dus wel een heleboel mail kwijt. De enige optie is als iemand me kan helpen aan die filetjes die ik niet heb gekopieerd maar wel nodig heb. Ik ben echter bang dat dat niet gaat werken omdat er intern een koppeling is tussen het pstbestand en die andere files.

In ieder geval iedereen hartelijk dank voor het meedenken.
Miranda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan