• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mailing lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Dit is een Excel of Word probleem, maar.... ik heb een tabel met gegevens gemaakt in Excel, ik heb in Word een mailing lijst gemaakt die de gegevens uit Excel overneemt, dit werkt prima behalve.... er is 1 kolom in de Excel tabel waar de cijfers 1, 2, 3, 4 of 3+o staat, als ik mijn mailings in Word aanmaak neemt hij perfect de gegevens (cijfers) over, behalve 3+o, daar zet hij in de mailings altijd het cijfer 0, :mad: hoe is dit mogelijk :( ik heb al meerdere mailing gemaakt en nog nooit dit probleem gehad !! :confused:

Wie kan mij helpen aub :)
Alvast bedankt
Danny

Waarschijnlijk probeert Word een optelsom uit: 3+o. En dat levert geen prettige uitkomst... Misschien als je de hele kolom opmaakt als Tekst, dat Word de kolom ook als tekst beschouwt, en geen berekening meer maakt.

Hallo,

Ik heb omdat ik ook in die zin dacht de opmaak reeds veranderd in "Tekst" zonder resultaat echter, ook de benaming in mijn kolom veranderd in tekst bv. "overuren" in plaats van "3+o" maar ook zonder resultaat echter !! conclusie: er worden enkel cijfers overgenomen en geen tekst of tekst in combinatie met cijfers, dit resulteert telkens in 0 op de mailing brieven.
Nogthans zijn er meerdere andere gegevens colonen in mijn excel bestand waar een combinatie van letters en cijfers voorkomen en waar ik geen problemen heb !! juist die ene enkele colom !!

Alvast bedankt voor uw reactie,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan