Hoi,
Ik wil een mailing versturen via outlook met als bijlage een persoonlijk rapport (pdf).
Heb gehoord dat dit via excel kan door een kolom te maken met emailadressen, kolom met contactpersonen en kolom met bestandsnaam. + directory waarin alle pdf staans
Vervolgens moet er een macro gemaakt worden waarbij vanuit dit excelbestand alle contactpersonen een email ontvangen en het juiste pdf bestand wordt bijgevoegd.
Wie of wie kan deze macro voor mijn schrijven?
OF weet een andere manier om deze mailing te versturen (wel graag met Microsoft software).
groet,
Ryanne
Ik wil een mailing versturen via outlook met als bijlage een persoonlijk rapport (pdf).
Heb gehoord dat dit via excel kan door een kolom te maken met emailadressen, kolom met contactpersonen en kolom met bestandsnaam. + directory waarin alle pdf staans
Vervolgens moet er een macro gemaakt worden waarbij vanuit dit excelbestand alle contactpersonen een email ontvangen en het juiste pdf bestand wordt bijgevoegd.
Wie of wie kan deze macro voor mijn schrijven?
OF weet een andere manier om deze mailing te versturen (wel graag met Microsoft software).
groet,
Ryanne