mailing versturen via outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

De manier waarop het wordt uitgelegd bij 'De zaak' start vanuit Word als een samenvoegactie.
De mailing bestaat dan dus al uit een Word-document.
In Outlook kan je ook een mailing versturen door eenvoudig alle geadresseerden te selecteren en dan een mail op te stellen.
En bij die mail kan je een bijlage toevoegen.

Beste Tée je hebt gelijk, alleen wil ik niet dat bepaalde klanten van elkaar kunnen zien dat zij mail ontvangen, vandaar deze oplossing. Bovendien wil met deze manier van mailen een persoonlijke touch geven.:)

Het enige waar ik mee blijf zitten is het toevoegen van een bijlage.

Marloes

je wilt geadresseerden niet laten weten naar wie je mail stuurt? Simpel

Simpele oplossing, werkt al jaren.
Stuur een mail (met de bijlage) naar je zelf, zoek in de opties (of via help) de knop waarmee je mail naar "BCC" stuurt. Dat is bijna hetzelfde als "CC", maar iedere geadresseerde ziet alleen zijn adres. Help trouwens ook om spam te voorkomen...
André

Andre is ben op de hoogte van deze mogelijkheid, alleen dan kan ik nog niet iedere mail starten met een aparte aanhef zoals Geachte heer Klaassen of Beste Piet. Je dient naar mijn mening dus een algemene tekst te maken voor iedere mail.

Er moet toch een oplossing zijn voor de gestelde vraag?

Marloes

Het toevoegen van een bijlage zoals jij wilt, lijkt me niet mogelijk.
Een andere optie is: zet de bijlage op jullie webruimte en voeg aan de mail een hyperlink toe.

Laatst bewerkt:
en anders: de tekst van de bijlage in het mailtje

Of moet iedere bijlage "anders" zijn?

Daarnaast is er nog een trucje als je bij iedere mail een andere bijlage wilt versturen. Klinkt flauw, maar trek de ethernet kabel uit de PC (of zet de modem uit of alleen wireless) resultaat: alle mail staat in de "uit" bak. Outlook kan immers niets versturen. Die mail kun je openen en stuk voor stuk een individuele bijlage toevoegen!.

Maar da's waarschijnlijk niet de bedoeling, of toch wel?
André

Je kunt eens op deze pagina kijken; daar staat een macro die je misschien kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan