Mailinglijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Ik weet niet goed waar ik dit topic plaatsen moet. Dus als ik hier fout zit 'Sorry'.

Ik krijg al sinds lange tijd emails van een oude achterbuur die oefenavonden geeft en mij in de mailinglijst heeft staan. Ik heb haar een aantal keren verzocht om mij van deze lijst te verwijderen, maar tot nu toe zonder succes. Vandaag heb ik wederom een poging gedaan. Maar ik zou wel eens willen weten of ik hier wat tegen kan doen. Het betreft hier geen marketing, meer persoonlijk, dus kan dit niet via de wet spelen.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een duidelijke oplossing?

groet, Rumoer

Is het niet mogelijk gewoon het email account te blokkeren?

Meestal kun je de email selecteren ofzo en selecteren blokkeer afzender of iets in die vorm, dan zou je geen emails meer ontvangen van dat email adres

Ik weet niet goed waar ik dit topic plaatsen moet. Dus als ik hier fout zit 'Sorry'.

Ik krijg al sinds lange tijd emails van een oude achterbuur die oefenavonden geeft en mij in de mailinglijst heeft staan. Ik heb haar een aantal keren verzocht om mij van deze lijst te verwijderen, maar tot nu toe zonder succes. Vandaag heb ik wederom een poging gedaan. Maar ik zou wel eens willen weten of ik hier wat tegen kan doen. Het betreft hier geen marketing, meer persoonlijk, dus kan dit niet via de wet spelen.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een duidelijke oplossing?

groet, Rumoer

Soms zijn organisaties of mensen zeer hardnekkig. Afhankelijk van je provider kan je voorkomen dat je er nog langer mee lastig gevallen wordt. Wie is je provider?

Ziggo is mijn provider.

Ik kreeg gister bericht dat deze persoon mijn email zal verwijderen uit de lijst. Ik hoop dat het dan afgelopen is. Iig bedankt voor jullie respons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan