ikbenjamin
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2003
- Berichten
- 312
Hallo,
Ik heb in Excel een hele lijst met adressen en namen. De adressenlijst is verdeeld in 4 kolommen: Naam. adres, postcode en plaats. Nu wil ik dat deze namen met bijbehorende adressen afgedrukt worden op briefpapier. Dus de naam met daarbij de bijbehorende adres, postcode en plaats moeten onder mekaar komen te staan. Zoiets dus:
Ikbenjamin
Ikbenjaminstraat 52
1234 BA Ikbenjaminstad
Maar hoe kan ik dit vanuit excel op de goede plaats krijgen. Ik heb namelijk een stuk of 200 namen en nu wil ik ze dus heel snel achter mekaar uitprinten. Weet iemand een goede oplossing? Alvast bedankt.
Grtz. Ikbenjamin
Ik heb in Excel een hele lijst met adressen en namen. De adressenlijst is verdeeld in 4 kolommen: Naam. adres, postcode en plaats. Nu wil ik dat deze namen met bijbehorende adressen afgedrukt worden op briefpapier. Dus de naam met daarbij de bijbehorende adres, postcode en plaats moeten onder mekaar komen te staan. Zoiets dus:
Ikbenjamin
Ikbenjaminstraat 52
1234 BA Ikbenjaminstad
Maar hoe kan ik dit vanuit excel op de goede plaats krijgen. Ik heb namelijk een stuk of 200 namen en nu wil ik ze dus heel snel achter mekaar uitprinten. Weet iemand een goede oplossing? Alvast bedankt.
Grtz. Ikbenjamin