Mailings prog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik moet voor mijn scouting een hoop mailtjes op dezelfde tijd versturen naar een hoop mensen, maar die mensen hoeven elkaars mail adres enzo niet te zien. ik zoek een mailing programma of bot of weet ik veel wat waarmee ik een soort template kan versturen naar iedereen met hun eigen naam erbij ( uit een soort database ( een excell bestand of text bestand database maakt niet zo veel uit)) iemand die daar een mooi tooltje voor weet ??

bedankt, Michiel

Een geschikt email programma is Outlook Express of Mozilla FireFox.

Voor Outlook Express heb je een instelling nodig, die in het blauw staat getypt.
De rest is eender voor beide programma's.

Wanneer je adressen wilt selecteren aan wie je een doorstuurmail wilt sturen, of zelf een mailtje maakt voor al je vrienden, klik dan NIET op "To", maar op "BCC".
Nu ziet de ontvanger alleen zijn eigen adres, en is de hele reeks met adressen niet kopieerbaar.

"BCC" kunt u inschakelen bij een nieuw bericht onder het menu "beeld" en plaatst u een vinkje bij "alle koppen".
Voortaan staat "BCC" voor alle nieuwe mails beschikbaar.

bedankt voor de tip maar gewoon mailtjes sturen kan ik wel... ik zoek een programma waar ik tegen de 25.000 mailtjes uit een database tegelijk kan versturen-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan