Mailitems blijven in Webmail staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Vroeger gebruikte ik op mijn oude PC (Windows 7) Office 2013.
Na Verzenden en Ontvangen in Outlook verdwenen de mails uit mijn webmail.

Op mijn nieuwe PC stond Office 365. De mails die ik ontvangen had via Outlook 2013 bleven allemaal in de webmail staan...

En toen ik de oude PC gebruikte kwamen die daar ook nog eens in Outlook terecht (of ze daarna nog in webmail stonden heb ik niet gecheckt)

Nu heb ik Office 2013 geïnstalleerd, en 4 mails die ik ondertussen in Outlook heb binnengekregen staan nu ook nog op webmail. (De andere zijn wel verdwenen).

Hoe komt dit? Is er in Outlook een optie die toelaat de mails van de server te verwijderen?

Ik weet dit en het gaat zo ongeveer. Maar er zullen wel beter gekwalificeerde reacties zijn...:P

In elk geval: Als je bij Outlook links boven op 'bestand' klikt, dan naar Accountinstellingen gaat, bij 'Instellingen internet e-mail' op 'meer instellingen' klikt,

dan ga je naar 'geavanceerd', en dan vind je onderaan bij 'bezorging' diverse mogelijkheden. Het is iets van berichten of een kopie van berichten niet op de server achterlaten.

Dus een kwestie van een vinkje uitzetten.

Ik hoop dat ik voldoende duidelijk ben geweest. Iedere mail account heeft zo zijn eigen dingetje er zijn zoveel outlooks dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Succes!

Laatst bewerkt:
Bedankt mamamama, het is zoals je zegt, en zoals vele opties goed verborgen.

Dus in Outlook 2013:
-Ga Via Bestand-Info-Accountinstellingen naar de betreffende account
-Klik op Wijzigen
-Klik op Meer Instellingen
-Klik op Geavanceerd
-Maak uw keuze in het dialoogvenster "Instellingen van Internet e-mail"
Knipsel.JPG
De standaard Instelling is dat de berichten 14 dagen op de server blijven staan

Laatst bewerkt:
He reneemettrie graag gedaan he. Mooi gedaan die uitleg van jezelf met een voorbeeldje. Dan hebben anderen hier ook wat aan. :thumb: Groetjes van manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan