mailkes kwijt na formatere????

Status
Niet open voor verdere reacties.

aegel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
2
Hoi,
Na een verplichte formateren van mijn laptop omwile van een hardnekkig virus zijn mijn mails en contactpersonen weg. Zijn deze nog ergens op te halen of niet?:confused: Ik werk met windows xp en microsoft outlook expres 2003.
Ik heb geprobeerd er een bacup van te maken maar door die worm :mad: ging het spijtg genoeg niet. Hopelijk kan er mij iemend hier klaarheid scheppen:evil: :evil: :evil: .

Groetjes alvast
 
Geformatteerd en reeds opnieuw geinstalleerd?
Nee, dan zijn ze echt weg.
Hardnekkige worm? En daarom formatteren? Zonde van je tijd. (en mails.....)

Internet verbinding verbreken, in veilige modus opstarten, en dan de ongerechtigheid aanpakken / verwijderen.

Maar goed: na overschrijven van je harddisk zijn de mail dus echt weg.
Hoe heb je geprobeerd een backup te maken, en wat gebeurde er toen?

microsoft outlook expres 2003.
Knap, want zelfs Bill Gates weet nog niet dat het bestaat.
Dat moet Microsoft Office Outlook 2003 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mne duidelijke, dat gaat je NIET lukken. Of HEEL HEEL veel moeite kosten om die mailtjes terug te halen.

Misschien dat het handig geweest hier even een vraag hierover te stellen voordat je aan het formatteren begon, dan was er misschien nog een backup van de maken.

Cotje
 
Hoi,
Thx voor de snelle:thumb: reactie di ik hier heb gekregen!!!
Ik heb de bacups met NERO6 RELOADED proberen te maken:cool: .
Ik heb gekeken:shocked: op de cd waar ik het op heb gedaan en het staat er wel op maar als ik het met NERO terug probeer te plaatsen krijg ik de :( melding dat ik het gewoon kan openen door te dubbelklikken op windows explorer maar echter zonder resultaat:evil: .

Groetjes
 
Je kunt bij bedrijven voor een paar duizend euri je bytes terug laten zetten (kan ook minder zijn dan een paar duizend euris). Dan heb je WEL weer de worm terug, maar ik zou dat niet doen:confused: . Lijkt me iets te duur:eek: .

GooGooJansen
 
Als het het probeer te openen in windows exporer, krijg je dan een foutmelding? Of zie een bestand met een vreemde extensie?
 
als je een 2e pc hebt (of kennissen) het daarin inbouwen, daarna recovery programma's erop loslaten. Met een beetje geluk heb je de bestanden weer terug(uiteraard inclusief de worm)
 
Bestanden terughalen met een recovery tool kan uiterard. MAAR alleen als ze niet overschreven zijn.
Formatteren is niet erg, maar overschrijven wel.
En dat is wat je doet met herinstalleren. Kans is erg klein dat ze niet overschreven zijn.
Ook met veel geld bij een bedrijf kom je dan niet ver.

Maar: je zegt dat er bestanden op cd-rom staan.
Vertel daar eens meer over?
Welke bestanden of mappen heb je gekopieerd, en wat is de melding als het lijkt te mislukken?

Want: als je de mappen van o.e. terug naar harddisk kopieerd of vanaf cd-rom leest zijn ze ALTIJS "read oly".
En dat is het punt waar o.e. importeren niet mee overweg kan.

Oplossing: kopieer de bestanden vanaf cd-rom naar een backup mapje op je harddisk.
Daarna de hele map rechts aanklikken, eigenschappen en dan het "Alleen lezen" vinkje verwijderen.
Toepassen (op alle submappen-vinkje).
Daarna via o.e. bestand, importeren uit een arciefmap.
Zie hiervoor mijn bijlage, en dan de afdeling "Terugzetten" van de mails.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan