Beste Formleden,
Kunnen jullie mij mischien helpen het het volgende;
Ik gebruik samenvoegen van Brief (Word doc) en Adresgegevens (Excel doc).
Dit gaat goed, maar nu zou ik graag in 1 cel (in Excel doc) een zin (bv donderdag 17 januari 2010 tussen 09:00 uur en 17:00 uur) willen plaatsen. Dit moet dan in alle pagina's tijdens samenvoegen meegenomen worden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?????
Alvast bedankt
RoSo
Kunnen jullie mij mischien helpen het het volgende;
Ik gebruik samenvoegen van Brief (Word doc) en Adresgegevens (Excel doc).
Dit gaat goed, maar nu zou ik graag in 1 cel (in Excel doc) een zin (bv donderdag 17 januari 2010 tussen 09:00 uur en 17:00 uur) willen plaatsen. Dit moet dan in alle pagina's tijdens samenvoegen meegenomen worden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?????
Alvast bedankt
RoSo
