Sinds jaren maak ik een factuur-mailmerge van een Word Document met een Excel bestand (100 tot 400 records, ca 15 velden). Pas overgestapt op Office 2003 en nu doet het volgende zich voor:
De mailmerge verloopt ok, doch in Word wordt niet het format van het Excel veld overgenomen. Dus waarde in Excel veld is volgens de formule in dat veld 48.65 en in Word verschijnt 48.6499999999. Hoe ik ook de celformaten in Excel, aanpas het blijft hetzelfde in Word.
In een testbestand neemt de waarde in Word weer iets anders en blijft bijv. op 48 staan. Wie kan mij helpen?
De mailmerge verloopt ok, doch in Word wordt niet het format van het Excel veld overgenomen. Dus waarde in Excel veld is volgens de formule in dat veld 48.65 en in Word verschijnt 48.6499999999. Hoe ik ook de celformaten in Excel, aanpas het blijft hetzelfde in Word.
In een testbestand neemt de waarde in Word weer iets anders en blijft bijv. op 48 staan. Wie kan mij helpen?