Mails dubbel binnengehaald na fout met regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvU

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
1.534
Ik heb een probleem met dubbele mails. Ik had een aantal regels ingesteld, waarvan er 3 (ongeveer) hetzelfde waren. Daarna heb ik mijn Gmail geïmporteerd (10000+ mails), maar die zijn nu allen in drievoud geïmporteerd.

De dubbele regels heb ik eruit gehaald, maar hoe kan ik die 20000 extra mails wegkrijgen?

Alvast bedankt,
SvU
 
Daar zijn programmaatjes voor.

Een gratis heb ik niet kunnen vinden.
Wel deze. Die werkt twee weken.
Ik heb het geprobeerd en het werkt (is een extra outlook balk) ,maar ik had maar 4 dubbele mails. Hopelijk doe deze ook al jou mails wissen (andere programmaatjes hebben een trial limiet van 10 dubbele mails)

Mocht het toch niet werken, dan is er de mogelijkheid om alle mail te wissen en opnieuw met de juiste regels te downloaden.

mvg leo
 
Ah, zocht eigenlijk naar een oplossing binnen Outlook, maar dit is veel beter, thanks alot!
 
Ik heb overigens nog een aangrenzend probleem.

Ik heb bijvoorbeeld een map 'Gmail', waarin (uiteraard) al m'n Gmail op binnenkomt. Daarin heb ik een mapje Helpmij.

Nu heb ik 2 regels:

* Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
verzonden aan *@gmail.com
en alleen op dit systeem
verplaats het bericht naar Gmail

* Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
afkomstig van Helpmij.nl Forum
en alleen op dit systeem
verplaats het bericht naar Helpmij


Alleen belanden ze nu wel in allebei de mappen. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen? De Gmail-regel komt eerst, daarmee dacht ik dat het goed zou moeten gaan..
 
Ik heb overigens nog een aangrenzend probleem.

Ik heb bijvoorbeeld een map 'Gmail', waarin (uiteraard) al m'n Gmail op binnenkomt. Daarin heb ik een mapje Helpmij.

Nu heb ik 2 regels:

* Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
verzonden aan *@gmail.com
en alleen op dit systeem
verplaats het bericht naar Gmail

* Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen
afkomstig van Helpmij.nl Forum
en alleen op dit systeem
verplaats het bericht naar Helpmij


Alleen belanden ze nu wel in allebei de mappen. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen? De Gmail-regel komt eerst, daarmee dacht ik dat het goed zou moeten gaan..

De mail van helpmij komt ook van het gmail account.
Dan is logisch dat heet in de gmail map terecht komt. Daar wordt het eerst naar gekeken.
Het lijkt mij dat de regels toch andersom moeten.
Dat is alleen geen verklaring waarom de mail in beide mappen komt terwijl er alleen verplaatst wordt. Ergens wordt er dan toch een kopie gemaakt.
 
Ik heb de volgorde omgedraaid en bij elke regel gecheckt of er wel echt 'Verplaatsen' staat, en dat is het geval. Toch blijft hij ze in beide mappen zetten. Nog suggesties?
 
Echt een goed idee heb ik op dit moment niet.

En de regels één voor één tijdelijk uitschakelen geeft dat nog bijzonderheden te zien?

Misschien de regel verzonden aan vervangen door de regel via gmail account.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan