Mails in GMail verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Kreeg een bericht van GMAIL dat ik 98% van de ruimte heb gebruikt. Heb daar nu massa's mails verwijderd door shift-klik op het prullenbak symbool. Maar het blijft 98 % aangeven. Ik zie een boel prullenbakken maar die zijn allemaal leeg. Ik wil alles weg wat ik "verwijderd" heb. Hoe doe ik dat?

Bijlagen

• Capture d'écran 2023-11-29 151127.png
    Capture d'écran 2023-11-29 151127.png
    40,6 KB · Weergaven: 5
Alles wat je nu verwijderd hebt wordt door Gmail automatisch verwijderd na 30 dagen, misschien heb je tijd en dan hoef je niets te doen.
Anders log in op je gmail account in je webbrowser, ga naar prullenbak(klik op), daar zie je de verwijderde mails. Selecteer het hokje links bovenaan, dan verschijnt er Definitief verwijderen. Daarop klikken en hopa.
Dit moet je wel doen voor alle accounts als je meerder Gmail accounts hebt.

Alles wat je nu verwijderd hebt wordt door Gmail automatisch verwijderd na 30 dagen, misschien heb je tijd en dan hoef je niets te doen.
Anders log in op je gmail account in je webbrowser, ga naar prullenbak(klik op), daar zie je de verwijderde mails. Selecteer het hokje links bovenaan, dan verschijnt er Definitief verwijderen. Daarop klikken en hopa.
Dit moet je wel doen voor alle accounts als je meerder Gmail accounts hebt.
Dat is nou juist het probleem, zie mijn afbeelding. In geen van die prullenbakken zit iets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan