Mails: moet alles dubbel doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxieboy34

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Hallo,

Ik heb een heel irritant probleem.

Ik heb altijd webmail gebruikt om mijn @home, Live en Gmail binnen te halen. Vanaf gisteren
gebruik ik echter weer Outlook, om alles mooi bij elkaar te hebben. Het is de beta van Office 2010, maar dat maakt niets uit, dit probleem geldt ook bij Outlook 2007.

Het probleem is het volgende: Als ik de mails binnenhaal en lees, staan ze in Outlook als geopend en gelezen. In de webmail inbox van al deze 3 email adressen staan
ze echter nog steeds als ongeopend! Dit is uiteraard heel vervelend, vooral omdat ik mijn mail op verschillende PC's via internet, op mijn iPod Touch en op mijn vaste PC bekijk.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat dit bij @home gebeurt, omdat dit POP is, maar bij Live en Gmail zou dit toch moeten werken. Ik heb bij Gmail speciaal gekeken dat POP
uitstaat en IMAP aan, en heb ook de handleiding bekeken op de Gmail site.

Hoe kan dit, en is er een oplossing voor? Alles wat je in Outlook doet wordt met IMAP toch allemaal gesynchroniseerd met de mailserver? (correct me if I'm wrong) Als ik een bestand verwijder in Outlook verdwijnt het ook niet in de Webmail...

Graag een beetje hulp hier! :confused:

Laatst bewerkt:
Kun je niet alles binnenhalen via POP3 en vervolgens in de opties aanvinken: Berichten op server laten staan? Dit werkt bij mij prima :thumb:

Na het geprobeerd te hebben met gmail werkt deze nu inderdaad perfect (bedankt!) maar ik heb ook graag nog mijn live (hotmail) adres fatsoenlijk werken, deze gebruik ik namelijk het meest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan