mails naar externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hoe kan ik Postvak In en Verzonden Items in Outlook Express kopiëren (of heet dat exporteren) naar een externe harde schijf? Ik moet wel verder gebruik kunnen maken van de mails in OE op mijn PC.
Eigenlijk komt dat neer op een back up maken van die mails. Ik wil ze namelijk in veiligheid brengen omdat ik al vaker heb meegemaakt dat een deel van de mails in OE opeens spoorloos verdwijnt. Ik wil ze ook kunnen meenemen op reis en ze daar via een andere computer lezen. Ik werk met Windows XP prof. Dank.

Hoi,

Je kunt mails in outlook express exporteren door het volgende te doen:

• Open outlook express
  • Klik op bestand en ga naar het menu 'Exporteren' en selecteer 'berichten'.
  • Er komt dan wizard tevoorschijn selecteer dan in de wizard de indeling waarin je de berichten wilt exporteren en klik op 'Volgende'
  • Selecteer de locatie waar je de berichten wilt opslaan en klik op 'Volgende'

Succes!

Modag

Hoi,

Je kunt ook alle mails in een map selecteren, met de rechtermuisknop slepen naar een (nieuwe) map, die je voor het gemak hebt geminimaliseerd naar de taakbalk, en hierheen kopiëren.
Neem je die map mee op een stick, dan zal een mail worden geopend in het op die betreffende computer beschikbare mailprogramma. Of dat nou OE, Windows mail, indows Live Mail, Incredimail of Thunderbird is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan