Mailtjes weg in microsoft outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ineens waren alle mailtjes weg vanuit microsoft outlook. En ineens krijg ik bijgevoegde foutmelding. Heeft dat iets met elkaar te maken?
De map (archiefmap) is ook helemaal leeg, dus ik ben bang dat ik zoiezo alle mailtjes kwijt ben. Maar om dit in de toekomst te voorkomen hoop ik dat iemand me kan helpen.

Neem eens de functie zoeken van Windows en typ in *.pst
Dan kun je zien of je mailtjes echt weg zijn.
Staat je archief er nog wel dan moet je ze opnieuw importeren.
Wel vreemd, je bent niet de eerste vandaag :shocked:

Die melding gaat over macro's.
Schakel uit. Dan zit je veiliger.

Laatst bewerkt:
Hello DaanM

naar de toekomst toe: Exporteer regelmatig je Outlookdata, zelfs tussen de archiveringsbeurten in en plaats ze op een afzonderlijke plaats zodat je ze snel terug kan importeren indien noodzakelijk.
Wapen je dus tegen onvoorspelbare reacties van de machine of het programma.

Veel suc6

nIh1IlO

Het vreemde is dat ik die macro melding nooit kreeg. En of ik nu op in of uitschakelen klik, de melding blijft terugkomen iedere keer bij opstarten.
Het zoeken had al niets opgeleverd..

Ho wacht even. Misschien heb je niet alles zichtbaar staan in de verkenner.
Ga naar Extra/mapopties/weergave
Helemaal onderaan zie je iets staan van zichtbaar wel/niet.
Zet een stip voor zichtbaar.
Zoek nu nog een keer opnieuw.

Daan, lees dit eens.

Nu gaat het er om dat er beoordeelt wordt of die trueterm.v05.dot van een goed programma afkomt of niet. Ik heb het nog niet duidelijk gekregen. Wel kwam ik zoekende, naar die trueterm dot op de gekste sites terecht waar ik maar even niet op de schermpjes heb geklikt.

Scan voor de zekerheid je pc bij Bitdefender.
Kijk daarna eens wat er precies opgestart wordt. Volg het pad dat die melding opgeeft. Ik vind het n.l. erg vreemd dat er een Opstart-map tussen staat. Misschien zie je in die map iets meer staan.
Als ik zoek op Microsoft Office trueterm enz. kan ik niets vinden.

Laatst bewerkt:

naar de toekomst toe: Exporteer regelmatig je Outlookdata, zelfs tussen de archiveringsbeurten in en plaats ze op een afzonderlijke plaats zodat je ze snel terug kan importeren indien noodzakelijk.
Wapen je dus tegen onvoorspelbare reacties van de machine of het programma.
Veel suc6
nIh1IlO

Dit is precies hetzelfde als iemand, die net een ongeluk heeft gehad, zeggen dat hij de volgende keer beter zus en zo kan doen.
Dat leidt toch niet tot een oplossing van het huidige probleem?

Hoi..
probleem is nog niet geheel verholpen. Kom zeer binnenkort weer bij de computer waar het probleem zich aandiende.
Dat bitdefender is wel een uitvinding zeg. Ik heb nu een aantal computers gescand (waar Norton) op zat, en allen bezaten nog virussen. Vreemd toch eigenlijk.

Ook de computer waar de mailtjes wegwaren, bitdefender gedraaid: inderdaad een aantal virussen. Wie weet was dat de oorzaak. De mailtjes zelf waren in ieder geval nergens meer te vinden.

Mocht er nog een ontwikkeling komen, dan laat ik het weten.
Dank voor de aandacht...

Met Norton nog virussen? Was je dan met die scanners wel uptodate?

Ook al heb je een virusscanner, het is altijd raad om 1 keer in de maand, afhankelijk van je downloadgedrag, naar Bitdefender te gaan.
Hij controleert behoorlijk veel. Ook sommige trojans.

Vergeet je vraag niet op opgelost te zetten :)
't Is wel niet zoals je wilde maar......

Misschien een tip voor het vervolg.
Het archiveren heb ik zelf uitgezet en het pst bestand met regelmaat branden naar een DVD.
Voordat je hem brand (natuurlijk met ook andere belangrijke data) eerst even comprimeren.

Gaat het een keer fout, dan kan je de laatste copie gewoon terug zetten.

ELISA...

Ik heb mijn comp opnieuw geinstalleerd en probeer ik bitdefender online te doen. Maar nu krijg ik steeds bijgevoegde melding. Weet jij hier misschien raad mee?
Ik heb bij beveiliging al alles op Laag gezet en alles ingeschakeld.. Maar dat heeft niet mogen baten... HELLUP...

Is dit een schermpje van Windows of je virusscanner?
Je moet n.l. altijd een activeX accepteren.
Moest je niet klikken op die gele balk?

dit schermpje komt als nadat ik klik op I AGREE... het gele balkje heb ik reeds gehad en daar heb ik op: dirextX installaren geklikt.. dus toen heb ik die toestemming gegeven...

kan het misschien zo zijn dat het niet samengaat met mcafee? op mijn werk lukte het nl ook niet.. en hiervoor had ik norton op mijn pc, maar nu mcafee.. op mijn werk ook..

Dan zul je op dat moment even in de firewall configuratie de ads (dacht ik) uit moeten schakelen. Of zoek even naar ActiveX.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan