mailto-link opent tig IE schermen maar geen outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcellinus

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Een kennis van mij heeft een typisch probleem:
Als ze op een mailto - link klikt worden er 10-tallen lege iexplorer schermen geopend maar outlook E wordt niet opgestart.In configuratie-scherm -> internet-opties onder de tab programma's kan zij geen emailprogramma aanwijzen voor automatisch openen. (het pulldown-menutje is gewoon leeg.) In configuratiescherm -> software -> windowsonderdelen staat outlook E er niet bij terwijl het wel geinstalleerd is. Hoe los ik dit op?

bedankt

Welk systeem heeft ze? XP?Home? Je zou eerst eens kunnen laten scannen met ewido
(online) www.ewido.net om te zien of er iets van malware op haar computer zit.Eerst in IE tijdelijke internet bestanden verwijderen en schijfopruiming doen.

ze heeft XP professional. ik met avs en spybot diverse rommel er af gehaald. AVS vond 1 trojan horse op haar computer maar spybot heeft veder niks interessants gevonden.

Laatst bewerkt:
nope, ik heb zelf een paar maand geleden xp prof op haar computer geinstalleerd. wel de ouwe email enz over geheveld maar daarvoor had ze ook xp prof

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan