Mailwasher knippert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik gebruik al bijna 2,5 jaar Mailwasher Pro, normaal liet het programma altijd weten als er nieuwe e-mail was, ongeacht of het nu spam of friends was: hij liet een geluidje horen en het icoon ging knipperen. Dat vond ik enorm handig, hoefde ik niet het hele programma te openen om te kijken of er nieuwe e-mail was.
Sinds een paar dagen doet Mailwasher dit opeens niet meer, noch bij spam, noch bij friends. Ik heb al wat lopen zoeken en kwam dit topic tegen: http://www.castlecops.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=759665
Daarin wordt ook het probleem besproken maar de oplossing die aangeboden lijken totaal niet te werken bij mij, het programma knippert nu ook totaal niet meer als er friends e-mail is; dat is het rare.
Hebben meer mensen dit probleem of mogelijk een oplossing?
(Versie: Mailwasher Pro 4.1.9)

Dit hielp uiteindelijk na veel zoeken:

Delete the 'trainingMA.dat' file, then open MailWasher again. When MailWasher starts and finds the training.dat file is missing it will rebuild the training.dat file again from the two corpus files: 'Training archive - legitimate.rot135' and 'Training archive - junk.rot135'. This may take some time, so wait for a while before getting MailWasher to process or check mail.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan