mailwasher-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hoi Helpmiij-ers,

Ik heb bij mijn buurvrouw mailwasher geinstalleerd. Alles lijkt ok: via mailwasher mail bekijken gaat prima en ik krijg geen foutmeldingen. Maar....op het moment dat ik de mail heb gecheckt en op 'process mail' klik (om het emailprog op te starten -Outlook Express), wordt niet OE gestart, maar MS Mail Exchange! De buurvrouw gebruikt dat programma nooit en kent alleen OE. Ik kan MS Exchange ook nergens op haar pc vinden, maar dat kan aan mij liggen :-)
Verder: ze gebruikt Windows 95/98 en haar provider is freeler. Ik heb natuurlijk het freeler account in mailwasher gezet, dus dat kan het niet zijn. Hoe zotg ik dat mailwasher connectie maakt met OE ipv MS Exchange??
Thanks en groetjes,
Joep

klik in mailwasher op options en dan vinkje bij 'launch email applications after processing' en daarachter specificy vakje klikken en OE selecteren, met het pijltjebij use a preconfigured mail client. zo moet t lukken.

Beste Tisha en De Jean,

Ik ga ermee aan de slagf, maar alvast hartelijk dank!
Greetz,
Joep

nog niet opgelost...

Hoi!

Heb gedaan wat mij was aangeraden, maar....het lukt niet. Probleem is dat ik in het 'specify-vakje' waar Tisha het over had, alleen maar kan kiezen uit Exchange en hotmail. Geen idee hoe ik nu moet zorgen dat Mailwasher gekoppeld raakt aan OE. Enne, eveneens geen idee waar ik kan zien of OE als standaard mailprog staat aangeduid. Weet iemand nog raad?
Hartelijke groeten,
Joep

ik heb OE nog nooit gebruikt dus daarin kan ik je niet helpen, maar als OE als standdard staat komt ie automatisch in het keuzelijstje van mailwasher te staan ( outlook iig toch hier )

Hoi de Jean en anderen,

Ook ik heb OE nooit gebruikt....maar goed, de vraag is waar ik kan zien of OE als standaard staat ingesteld. En indien dit niet het geval is, hoe ik dat dan kan veranderen. Is overigens de laatste keer dat ik bij buurvrouwen Mailwasher installeer, maar dat terzijde.... :-)
Greetz,
Joep

ik heb em ff geïnstalleerd ...
open OE en ga naar extra ==> opties ==> algemeen, daar zie je onderaan staan of OE je standaard client is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan