mailwasher probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
401
Hallo helpmij,

Na een tijd overbeladen te worden met de overal bekende spam hebben wij mailwasher Pro 5.3 genomen. Nu zijn de spam regels van de provider (online) aangescherpt en wordt er meer gezien als spam. Nu werkt mailwasher zo dat als je het markeert als spam en het wilt bouncen dat hij een bericht verstuurd naar de verzender van spam dat het email adres niet bestaat. Heel handig maar... Als ik dat nu doe dan geeft norton 360 aan dat het bericht niet door de provider wordt geacepteerd en dat de bounce email gezien wordt als spam!!!! Dit ligt dus niet aan norton maar aan de provider.

Hoe dit tegen te gaan....??:confused:


Alvast bedankt!
 
Mijn advies .... Bounc uit ....

a) heeft weinig nut
b) nog meer data verkeer over de communicatie lijnen
 
daar ben ik het toch niet mee eens. Ik kreeg per dag wel zo'n 30+ spam mails. Ik stond toen op het punt een nieuw emailadres te nemen. sinds ik het bounce met mailwasher is het afgenomen tot 1-2 per dag.:shocked:
 
Niemand? Heb ook al bij instellingen van de smtp local en remote server geprobeerd maar zelfde resultaat. De "bounce" mail van mailwasher wordt gezien als spam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan