Mailwasher wat invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
Hoi

Ik heb Mailwasher, maar ik weet niet wat ik daar in moet vullen zie bijlge, ik heb een hotmail e-mail en een van planet.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    27,5 KB · Weergaven: 50
weet niet of het je help maar hier wel een uitleg over het proggie..

http://home-3.tiscali.nl/~sb155413/verhaal_07/mailwasher.htm

email adres. ..je email@planet.nl

smtp : planet.ik weet je gegevens niet.nl
pop3: planet ik weet je gegevens niet.nl

usersname: je naam??

password: je password

en hotmail gaat heel makkelijk ..nieuw account.een naam geven .dan gewoon je hotmail adres en paswoord invullen...en klaar is hij..
 
Laatst bewerkt:
Bij de bovenste lange lege strip vul je de naam in waaraan je de mail wilt herkennen. Dus bijvoorbeeld
Dennis90privé

Bij usersname vul je de naam in die je van je server hebt gekregen. Is dit Dennis90? Het staat in de brief die je hebt ontvangen en je kunt het ook terugvinden onder accounts bij je outlook (express)
Bij password, vul je het wachtwoord in dat je van je server hebt gekregen. Dit is hetzelfde wachtwoord als waarmee je inbelt. Je laat nl. mailwasher het werk doen van je outlook express dus moet je dezelfde codes geven

Meestal is het een pop server, dus vul je in pop.planet.nl
voor inkomend en meestal is het smtp.planet.n. voor uitgaand, waarbij planet de naam van je server is.

Succes
 
Geplaatst door blacksheep
Bij de bovenste lange lege strip vul je de naam in waaraan je de mail wilt herkennen. Dus bijvoorbeeld
Dennis90privé

Bij usersname vul je de naam in die je van je server hebt gekregen. Is dit Dennis90? Het staat in de brief die je hebt ontvangen en je kunt het ook terugvinden onder accounts bij je outlook (express)
Bij password, vul je het wachtwoord in dat je van je server hebt gekregen. Dit is hetzelfde wachtwoord als waarmee je inbelt. Je laat nl. mailwasher het werk doen van je outlook express dus moet je dezelfde codes geven

Meestal is het een pop server, dus vul je in pop.planet.nl
voor inkomend en meestal is het smtp.planet.n. voor uitgaand, waarbij planet de naam van je server is.

Succes


thanks het is gelukt alleen waarom als ik op check mail clik, krijg ik al mijn mails en niet aleen die spam mails of reclame mails.
 
Je krijgt alle mail te zien, die mailwasher op de server aantreft. Het is aan jou om te selecteren. Onder opties heb je de mogelijkheid om aan te vinken of in te vullen wie je als vriend beschouwd en wie je wilt blokkeren. Verder moet je alle spam die mailwasher aantreft als volgt behandelen. Je hebt de mogelijkheid om te bouncen, dat betekent in feite terug kaatsen of te deleten, dat is verwijderen. Alles spam die ik binnenkrijg vink ik aan bounce en delete. Het worden er hoe langer hoe minder. Je moet wel even geduld hebben en elke keer dezelfde handeling uitvoeren. In feite moet je dus vanaf nu niet als eerste je outlook express opstarten, maar je mailswasher. Nadat je hebt aangegeven welke mail je wilt ontvangen, activeer je je mail programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan