mailwasher

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
WinXP pro

Geachte helpers,

Zoals U ziet ben ik op internet en kan surfen etc. zonder problemen met uitzondering van Mailwasher.
Dit programma gebruik ik al enkele maanden zonder problemen maar nu.... komt de volgende tekst:
Mailwasher skipped automatic mail checks as there is
NO INTERNET CONNECTION! maar ik heb internet connection.
Iets is er niet juist, denk ik maar ik weet niet wat?
Hebt U een advies voor mij?
B.v.d. voor Uw medewerking,
Ko

zijn de email accounts correct ingevuld in mailwasher ? anders kan hij geen mail ophalen

Krijg je dit bericht voortdurend van mailwasher of enkel maar sporadisch?

Geplaatst door tisha
zijn de email accounts correct ingevuld in mailwasher ? anders kan hij geen mail ophalen
Tisha,
Ja daar is niets aan veranderd. Sinds vanmiddag kwam die melding tot een half uur geleden. Heb de computer uitgeschakeld, een half uur pauze gemaakt om naar het sonfestival te kijken. Nu weer opgestart en het programma funktioneert weer. Sorry voor het lastig vallen!
Bedankt,
Ko

t kan zijn dat er even server niet bereikbaar was ofzo ?

gelukkig dat hij het weer doet en geeft niks hoor !;)

Geplaatst door miekiemoes
Krijg je dit bericht voortdurend van mailwasher of enkel maar sporadisch?
Miekiemoes,
Het is de eerste keer dat ik het meemaak. Van vanmiddag tot een half uur geleden, kreeg ik dat bericht. Heb de computer weer (al enkele keren gedaan) uitgeschakeld om naar het songfestival te kijken. Na een half uur weer opgestart en vreemd genoeg mailwasher funktioneert weer als gebruikelijk.
Mieke bedankt voor jouw inspanning, sorry ik kan er ook niets aan doen dat het uit zichzelf heeft opgelost.
Veel dank
Ko

Is niks hoor.. blij dat het probleem opgelost is. Had gewoon even met de server te maken. Ik maakte dit ook af en toe mee met mijn mailwasher. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan