MailwasherX

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
WindowsXP pro

Geachte helpers,
Mailwasher werkte goed tot eergisteren, toen heb ik mijn nieuwe emailadres opgegeven. Ik dacht het goed gedaan te hebben via HELP: How to setup your account!
Maar nu kan ik de mail niet processen naar OE, als gebruikelijk was.

Wat heb ik gedaan:
Mailwasher via configuratie etc. helemaal verwijderd en daarna opnieuw gestart en het nieuwe emailadres ingeschreven.
Dit nieuwe adres is al geaccepteerd door mijn provider.
Mail komt binnen op mailwasher, is daar te lezen maar klik ik op process mail gebeurd er niets.
Ik heb in Help gezocht naar de oorzaak, helaas niet gevonden en dus weer......naar Helpmij!
Heeft iemand een idee wat ontbreekt of toegevoegd moet worden?
B.v.d.
Ko

Heb je ook in Outlook Express de gegevens van de nieuwe account correct ingevoerd?

Geplaatst door buffy
Heb je ook in Outlook Express de gegevens van de nieuwe account correct ingevoerd?

Buffy bedankt voor de reactie!
Ik denk van wel, krijg mail binnen via dit nieuwe adres maar kan het niet processen.
Ik kreeg zoveel spammail en iemand zei:"neem een nieuw adres" en dat heb ik gedaan. Door wanadoo mijn provider bevestigd. Ik heb het oude nog niet verwijderd om de omgeving tot 1 Juni van de nog ""niet"" geinformeerde van mijn adreswijziging op de hoogte te stellen daarna wil ik het oude verwijderen.
Als ik nu naar OE ga, accounts, krijg ik het venster internet accounts (zie bijlage).
De onderste(3e) is het nieuwe adres en dat staat in mailwasher. Bij mailwasher kan ik maar EEN adres hebben omdat ik geen PRO heb. Er staat ook maar een adres, het nieuwe. De aan dit nieuwe adres gezonden mail wordt door mailwasher opgevangen maar kan niet naar OE geprocessed worden.
Het is een lang verhaal geworden, sorry maar het probleem is moeilijk te beschrijven.
Ik hoop zeer dat je er wat mee kunt doen om mij verder te adviseren?
B.v.d.
Ko

PS. Vraag: Kan ik de oude emailadressen 1 en 2 (zie bijlage) zonder gevolgen zo maar verwijderen?

Laatst bewerkt:
Die andere adressen kun je rustig verwijderen, als je die niet meer gebruikt.

Ik weet het niet zeker, maar vermoed dat de processing niet lukt omdat je nieuwe adres in OE niet als je 'primaire' account geldt. (Zie de 2 die er tussen haakjes achter staat.) Maar zeker ben ik hier dus niet van. Ik kan het ook niet controleren, want gebruik MailWasher al lang niet meer.

omdat je nieuwe adres in OE niet als je 'primaire' account geldt
Daar zorgt "standaard" erachter toch voor. Die 2 stond alleen ervoor dat er 2 accounts zijn met dezelfde naam.

Dacht ik hoor...

Geplaatst door XP_PC

Daar zorgt "standaard" erachter toch voor. Die 2 stond alleen ervoor dat er 2 accounts zijn met dezelfde naam.

Dacht ik hoor...

Dat snap ik ook wel, dat die 2 er daarom achter staat. Maar het zou toch kunnen dat het probleem ergens te maken heeft met het bestaan van twee accounts met dezelfde naam binnen OE? Ik probeer alleen maar te helpen hoor...

Hoho; het was maar een bevestigingsvraag van mijn kant. Niet verkeerd bedoelt :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan