main account veranderen in cpanel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb by

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Goedemiddag,
ik heb even een klein vraagje, wij hebben een site van iemand overgenomen en hebben nu van alles de inlogcode's etc maar in cpanel staat in het ftp gedeelte het main account nog op de naam van de vorige eigenaar.
Hier kan ik niks aan veranderen en ook nks vinden over een ww etc.
In mn ftpprogramma (cuteftp) staat ook bij owner overal nog de naam van de vorige eigenaar en kan ik alleen inloggen als mezelf.
(hierdoor loop ik dus tegen diverse problemen aan als ik dingen wil veranderen/toevoegen)
Is er hier mischien iemand die een idee heeft hoe ik dit zou kunnen veranderen?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Debby

Goedemiddag,
ik heb even een klein vraagje, wij hebben een site van iemand overgenomen en hebben nu van alles de inlogcode's etc maar in cpanel staat in het ftp gedeelte het main account nog op de naam van de vorige eigenaar.
Hier kan ik niks aan veranderen en ook nks vinden over een ww etc.
In mn ftpprogramma (cuteftp) staat ook bij owner overal nog de naam van de vorige eigenaar en kan ik alleen inloggen als mezelf.
(hierdoor loop ik dus tegen diverse problemen aan als ik dingen wil veranderen/toevoegen)
Is er hier mischien iemand die een idee heeft hoe ik dit zou kunnen veranderen?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Debby

Op de site van je hostserver zal je het paswoord wel kunnen resetten, maar het nieuwe paswoord zal dan verzonden worden naar het emailadres van de originele owner ..

Voor zover ik weet, kan je dat paswoord onmogelijk veranderen op dit moment.

Kan je de vorige owner contacteren ? Zoniet kan je proberen je hostserver te mailen ivm je probleem en hopen dat ze je geloven ..

Veel succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan