Hallo,
Ik heb een probleem..
Als ik lokaal mijn swf open, dan werkt alles normaal.
zodra ik het op internet zet herhaalt de main functie zich steeds..
IK gebruik flex 3.5 en as 3
De code
Wat kan ik hieraan doen?
a.v.b. daffie97
Ik heb een probleem..
Als ik lokaal mijn swf open, dan werkt alles normaal.
zodra ik het op internet zet herhaalt de main functie zich steeds..
IK gebruik flex 3.5 en as 3
De code
Code:
package
{
import flash.net.*;
import flash.display.*;
import flash.events.*;
import flash.geom.*;
import flash.text.*;
import flash.utils.*;
public class Main extends MovieClip
{
private var URLLoads:Array = new Array();
public function Main():void
{
if (stage) init();
else addEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE, init);
}
private function init(e:Event = null):void
{
removeEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE, init);
stage.align=StageAlign.TOP_LEFT;
stage.scaleMode=StageScaleMode.NO_SCALE;
var request:URLRequest = new URLRequest ("url"); // Haal Alle Files Op.
request.method = URLRequestMethod.POST;
var loader:URLLoader = new URLLoader (request);
loader.addEventListener(Event.COMPLETE, onComplete);
loader.dataFormat = URLLoaderDataFormat.VARIABLES;
loader.load(request);
function onComplete (event:Event):void {
var Loaded:String = event.target.data;
var LoadData:Array = Loaded.split('=');
LoadData = LoadData[1].split('%2F');
for each(var Data:String in LoadData) {
if(Data != LoadData[LoadData.length - 1]) {
URLLoads.push(Data); // Zet alle Files in een array
}
}
load();
}
}
private function next (ev:Event):void {
if (URLLoads.length > 0) {
load(); // Laad volgende file
} else {
// Alle Data is geladen
}
}
private function load ():void {
var LLoader:URLLoader = new URLLoader();
LLoader.addEventListener(Event.COMPLETE, next);
LLoader.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, onProgress);
LLoader.load(new URLRequest(URLLoads[0]));
URLLoads.shift();
}
}
}
Wat kan ik hieraan doen?
a.v.b. daffie97
