Main Identities in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janzoon

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Hallo,

Ik gebruik mijn mail nog steeds in Outlook Express 6.op een Windows XP SP3 PC.
De update van Outlook Express is in het Nederlands geweest.
Normaal gesproken staat er in het Openings venster Naam van mijn vrouw, Hoofidentiteit en mijn naam.
Zonder dat ik daar een oorzaak van kan achterhalen staan er twee Identiteiten bij n.l. Main Identity en Main Identity.
Ik krijg ze niet gewist.
In de veilige modus wel, maar dan zijn ze Normaal weer terug.
Heeft iemand er een verklaring voor en een oplossing om de twee te verwijdern?

Laatst bewerkt:
Hallo janzoon. Outlook Express 6 is de laatste versie. Er is geen nieuwere meer. Zijn opvolger heet windows live mail. :confused:

Las deze nog. Klikje

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je Klikje. Ik ken deze site, maar over zomaar Main identities vind ik niets.

Wellicht deze dan of heb je die ook al gezien klikje. En zoals ik al zei outlook 6.0 wordt niet meer bijgewerkt. Je hebt laats weel een update gedaan.

Ik denk dat de update ongemerkt is gegaan, zou een oorzaak zijn.
Ik heb in het register volgens Jouw "klikje" in Methode 1 het volgende gedaan. Ik heb één Main Identity kunnen verwijderd, ik moet alleen voor de ander voorzichtig zijn omdat ik ook mail-bestanden van een gebruiker kan wissen. Maar je Tip is Goud waard bedankt!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik ben eens benieuwd hoe ver je komt. Maar OE 6.0 is history. Gewoon overgaan. Beter en een genot. Ik heb het ook. Even wennen maar dat gaat snel. Groet Manamana. Laat gerust weten hoe het je verging. ;)

Ik heb alles kunnen verwijderen, maar zolang het duurt moet ik toch overgaan naar een ander pakket.
Ik ga windows 7 pro gebruiken en daar draait OE niet op. OE gebruik ik voornamelijk omdat mijn vrouw en ik ieder een eigen account hebben. Zij krijgt heel erg veel mail van zangclubjes en die hoef ik niet zien. Welk pakket voldoet daaraan in Win 7.
Live Mail, de z.g. vervanger is afgestapt van gescheiden Identiteiten. Heb jij een tip, of moet ik een nieuw draadje beginnen?

Hallo Janzoon. Ik denk dat je deze work arround (TIP) eens op je gemakje moet doorlopen. Dan gaat het goed komen denk ik. Klikje. Onderin ergens moet je op volgende drukken en kom je op pagina 2 voor de voortgang.;)

Misschien dat ik het mis heb, maar juist gescheiden inloggen van de gebruikers is voor ons erg belangrijk. Voorzover ik Live Mail heb bestudeerd log je in en ziet links alle gebruikers en in OE logt elke gebruiker apart in. Of heb ik het mis?

Windows live mail is een onderdeel van windows live Essentials. Je kunt voor iedere gebruiker een mailadres aanmaken met bijvoorbeeld iemand@outlook.comEr zit een wachtwoord op. Ieder kan afzonderlijk een wachtwoord instellen. Klikje. En je kunt je ook met een code aanmelden.

Ik heb dat begrepen, maar volgens mij betekend dat je Links op het scherm de Gebruikers ziet. Dat is dus niet de bedoeling, in OE wordt bij het aan klikken zie welk account je kunt kiezen, voorbeeld: Pietje, Hoofd Inetentities en Mientje. Door één van de twee te kiezen zie dus ook de mails van die persoon, zonder dat een ander die kan zien en die kan je ook weer elk afzonderlijk voorzien van een wachtwoord.
Op dit moment gebruik ik nog steeds OE, maar ik moet voor iets anders kiezen omdat Win 7 OE niet meer accepteerd en daarvoor Live Mail presenteerd. Niet elke verandering is een verbetering. Jammer!

Ja het blijft tobben en ben het met je eens niet elke verandering is een verbetering. OE had dat niet, maar ja ik kan er ook niets aandoen. :D Klikje voor en work arround van hoe en wat. Klikje Zelf gebruik ik hoofdzakelijk gmail, dat is ook een overweging waard.

Bedankt in ieder geval voor je aandacht, antwoorden en mee denken.
Maar vertel mij wat meer over Gmail.

Hey janzoon. Er is al veel over verteld en geschreven. Ik las een tijdje geleden dit nog. Klikje ik vind het voor mezelf gemakkelijk. En je kunt er overal mee terecht in de wereld. Hopende je voldoende informatie te hebben gegeven en graag gedaan natuurlijk. Jij ook bedankt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan