Ik heb gisteren een PC van een vriend van mij geupgrade naar W7. Alles verliep eigenlijk vlekkeloos totdat ik even een USB-stickje wilde gebruiken: er konden geen drivers worden gevonden???
Wat blijkt: Niets doet het op de USB poorten behalve apparaten met externe voeding (HDD en Scanner). Dit moet dus te maken hebben met de drivers voor het moederbord daar USB onder XP wél goed functioneert (overigens ook pas na het handmatig installeren van de drivers)
Dus: MSI opgezocht, drivers gedownload... krijg ik niet geïnstalleerd
MSI liveUpdate geïnstalleerd... Kan geen drivers installeren
Probleem: U moet ingelogd zijn als admiistrator.
Ik bén Admiistrator en zelfs "uitvoeren als administrator" biedt geen soelaas! Ik krijg wederom de melding dat ik admin moet zijn (er is maar één account!!!)
Kan het helpen als ik bij gebruikersaccounts "nooit meldingen weergeven" activeer?
Kan helaas niet testen omdat het niet mijn PC is.
Please help, zonder USB ben je echt nergens...
Wat blijkt: Niets doet het op de USB poorten behalve apparaten met externe voeding (HDD en Scanner). Dit moet dus te maken hebben met de drivers voor het moederbord daar USB onder XP wél goed functioneert (overigens ook pas na het handmatig installeren van de drivers)
Dus: MSI opgezocht, drivers gedownload... krijg ik niet geïnstalleerd
MSI liveUpdate geïnstalleerd... Kan geen drivers installeren
Probleem: U moet ingelogd zijn als admiistrator.
Ik bén Admiistrator en zelfs "uitvoeren als administrator" biedt geen soelaas! Ik krijg wederom de melding dat ik admin moet zijn (er is maar één account!!!)
Kan het helpen als ik bij gebruikersaccounts "nooit meldingen weergeven" activeer?
Kan helaas niet testen omdat het niet mijn PC is.
Please help, zonder USB ben je echt nergens...