Makkelijker bijhouden HTML website

Status
Niet open voor verdere reacties.

huib23

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Beste,

Ik werk al enkele jaren met HTML, ik heb meerdere website's gemaakt. Dit doe ik met Dreamweaver. De laatste tijd zit ik me te bedenken dat er toch wel een andere mogelijkheid moet bestaan om de HTML pagins's makelijker bij te houden.

Hiermee bedoel ik dat ik niet telkens dreamweaver moet openen, op moet slaan, FTP programma op te starten, in te loggen en up te loaden. bestaat hier een makelijkere mogelijkheid voor?

Ik maak regelmatig gebruik van een code waarin je een website in je website kan openen. Stel dat er online een mogelijkheid is om een verhaaltje te schrijven met witte achtergrond zodat ik dat makelijk kan opslaan en verder niks hoef te doen.

Iemand die mij kan helpen?

gr

[...]Ik maak regelmatig gebruik van een code waarin je een website in je website kan openen.

Geen idee wat je hier bedoelt

Stel dat er online een mogelijkheid is om een verhaaltje te schrijven met witte achtergrond zodat ik dat makelijk kan opslaan en verder niks hoef te doen.

Meestal is het zo dat als je online iets kunt aanpassen, dat het puur om tekst gaat en dat ' achtergrond' er niet aan te pas komt.
Zoals bijvoorbeeld wat ik nu zit te doen.
Simpoelweg weg tekst maken in een bericht-veld.

Maar om op je vraag terug te komen:
tegenwoordig is de makkelijkste manier om een website te onderhouden
het gebruik van een CMS (zoals Wordpress, Joomla, Drupal)

Zoals hierboven al aangegeven kan je gebruik maken van een cms dit is zeer onderhoundsvriendelijk! en je kan het eventueel ook nog uitbereiden met modules

Hiermee bedoel ik dat ik niet telkens dreamweaver moet openen, op moet slaan, FTP programma op te starten, in te loggen en up te loaden. bestaat hier een makelijkere mogelijkheid voor?
Verder begrijp ik niet waarom je in dreamweaver het niet met dreamweaver upload, dit is veel sneller en effectiever. Je kan dan een verbinding maken met je website en gelijk uploaden.

Wordpress heb ik ook vakaer gebruikt het enigste wat ik er jammer aan vind is dat ik geen andere lay out kan vinden..

verder bedoel ik met een website in een website openen dit, deze code grbuik ik daarvoor:

<br>
<iframe frameborder="0" height="845 name="frame1" scrolling="yes" src="http://www.emailmeform.com/builder/form/uGo458v0c3JTSz315" width="970"></iframe>

Die opent een frame waarin een website opent op je website.

gr

Je zou ook en html pagina om kunnen zetten naar een wordpress layout. Verder zijn er zoveel layouts voor wordpress, dan zou er toch wel 1tje voor jou ertussen moeten zitten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan