Malicious JAR File Download 6

• Onderwerp starter Onderwerp starter els27
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

els27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2012
Hallo,

Ik kreeg sinds 2 dagen de gehele tijd de melding dat een "Malicious JAR File Download 6" mijn computer heeft aangevallen. Via mijn Norton-antivirus. Wat betekent dit, dat ik deze melding voortdurend krijg?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Probeer maar is een scan met MBAM? Misschien herkent die wat.

Bedankt. Het is opgelost. MBAM heeft het uiteindelijk verwijderd.:thumb:

Of ik begrijp jou verkeerd, maar ik dacht dat jij bedoelde dat de status op opgelost moet?

we spreken toch allebei nederlands, wat bedoel je met die "ahum"???
els 27 liet ons weten dat MBAM het opgelost heeft,dus mijn vraag was of nu haar probleem compleet opgelost is en deze topic kan afgesloten worden, en belange geen tip geef met "' ahum" get it?:shocked:

Het probleem met die melding is inderdaad opgelost. Maar een paar dagen daarna liep de computer vast. Heel raar, nog nooit eerder gehad. Windows werd in de veilige modus opgestart. Daarna was ik mijn achtergrond kwijt (niet zo erg). Maar ook krijg ik nu elke keer de melding als ik de computer opstart van internet explorer 9. Over het opslaan van instellingen, wat ik ook aanvink, elke keer krijg ik dezelfde melding. Ook komt elke keer de opstartpagina van msn. Dat verander ik elke keer, maar elke keer bij het opstarten weer die van msn. Het meest gekke vind ik dat ik ook geen nieuwe map meer kan aanmaken in mijn documenten. Heel vreemd. Ik ben altijd heel voorzichtig met downloaden van dingen. Mijn zoontje zit wel eens achter de computer op een spelletjessite, maar dit kan toch volgens mij geen kwaad.

doe dit, download ergens op geen geinfecteerde pc Malwarebytes Antimalware en zet dit op een usb stick of adapter en sluit het aan op de geinfecteerde pc en installeer Malwarebytes erop , update het en doe een grondige scan ermee en verwijder alles wat Malwarebytes vindt oke?
Installeer de gratis versie ervan en niet de pro oke?
is zien wat resultaat we krijgen en stuur het logfile van Malwarebytes is naar hier aub?

http://www.malwarebytes.org/

Laatst bewerkt:
Hoi Spocky,

Bedankt voor je hulp.
Een vriendin van mij raadde mij aan om een vorig "herstelpunt" uit te zoeken. Dat heb ik gedaan. Alles lijkt nu weer goed te werken. Moet ik nu dat programmaatje nog downloaden?

ja dat zou ik nog steeds doen om zeker te zijn dat alles echt weg is van rotzooi op je pc ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan