Malware bytes start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobimang

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Ik probeer malwarebytes op mijn pc te gebruiken.Downloaden installeren alles verloopt op rolletjes.
Maar wanneer hij moet opstarten gebeurd er niks.
Ik heb mijn fire wall(windows fire wall) uit gezet, mijn anti virus (AVG) uitgezet
maar het lukt me gewoon niet.
spybot Tds Killer en al dat soort programma,s werken wel maar Malware bytes wil niet werken.
waar kan het aan liggen?Help please

Weet je zeker dat je geen malware hebt die hiervoor zorgt?
Ik zou firewall en anti-virus direct aanzetten.
Dit kan het euvel niet zijn, alleen maar versterken.
Download eens Autoruns en kijk welke zaken je uit kan zetten.
Vervolgens pc herstarten in veilige modus en MBAM nog eens proberen te starten en laten scannen.
Geeft spybot geen malware aan?

Ik denk dat ik het iets verkeerd uitlegd
In een poging te kijken als mijn beveiliging dat verhinderd, had ik die ook uitgedaan.Maar het is heus niet zo dat mijn beveiliging uitstaat.
Het program wil gewoon niet starten wat ik ook doe.

besturing systeem windows xp pro Sp3

Laatst bewerkt:
Malwarebytes start niet op

ik ben wat rond gaan neuzen en ben een program RKILL tegen gekomen.heb die geinstalleerd en uitgeprobeerd
Het program heeft het volgende gevonden.

This log file is located at I:\rkill.log.
Please post this only if requested to by the person helping you.
Otherwise you can close this log when you wish.

Rkill was run on 06-01-2012 at 16:49:52.
Operating System: Microsoft Windows XP
Processes terminated by Rkill or while it was running:
I:\WINDOWS\explorer.exe
I:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
I:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
I:\WINDOWS\System32\runonce.exe
Rkill completed on 06-01-2012 at 16:50:00.

Nu start Malwarebytes wel op maar werkt het niet, als ik het wil updaten sluit het meteen af,dus die optie sla ik over en dacht gelijk te scannen,maar ook dan stopt hij er meteen mee.
Heeft iemand nog suggesties?

Laatst bewerkt:
Verwijder MalwareBytes van de computer en probeer eens met deze van MalwareBytes.
Deze versie werd ontwikkeld voor als MalwareBytes niet meer kan uitgevoerd worden op de normale wijze.

Als dit ook niet helpt laat maar iets horen.

Laatst bewerkt:
Bedankt seniorke, want ik wilde al gaan vragen om mbam opnieuw te installeren, waarbij ik tevens wil weten waarvandaan deze wordt gedownload. Maar ik wacht het testresultaat aangeboden door seniorke af.

Ik heb het program gebruikt dat je hebt voorgesteld en die heeft malwarebytes helemaal verwijderd.

Laatst bewerkt:
sorry was weg heb nu pas Mbam gedownload vanaf het door jou opgegeven adres maar strandt toch bij het updaten.
Als ik wil updaten sluit het program onmiddelijk af ik probeer het te omzeilen door dan niet te updaten maar door gewoon te proberen te scannen met het oude data base maar ook scannen lukt niet.
Vreemd dat Sybot S&D gewoon werkt maar Mbam niet.Ben benieuwd wie of wat mij parten speelt,

snap het hele Chameleon technology verhaal niet .ik heb vanaf hun link Mbam geinstalleerd maar waar vind ik dan Chameleon ?
Ik heb het filmpje op youtube bekeken maar die gaat in sneltrein vaart .ik wil graag weten wat er aan de hand is .
Ik heb een online scan gedaan met House-call van pccillin en die heeft 3 trojaans gevonden allemaal in programma,s die als legaal staan geregistreerd en gedownload vanaf download.com

1 trojan- FakeAv.bmc
2 trojan-Spnr.15km11
3 trojan-Spnr.03hg11

een bootscan zag als resultaat 5 infecties maar allemaal entries van AVG het lukte niet om die te verwijderen ook niet bij herstart.

Dit wordt een echte uitdaging ,ik denk erover na om AVG te verwijderen en dan te kijken als MBam werkt.
Kan het niet zo zijn dat AVG het program verhinderd dat Mbam opstart?
dat is een optie maar Chameleon wil ik graag uitproberen

ik heb auto runs geprobeert,ik ben er al achter gekomen hoe chameleon te gebruiken en heb die ook al geprobeert,ik heb mijn antivirus geunstaled denkende dat die mischien een probleem gaf vanwege de meldingen van trend micro, Niks lukt ik heb een bericht getuurd naar de sie Mbam en ben in afwachting van een antwoord.
ik ben nu overgestapt op een trial versie van pccillin ipv.AVG alleen om te zien wat er nu gaat gebeuren.
Dit is een echte uitdaging ben echt benieuwd wat er aan de hand kan zijn.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen, ik zal naar het forum kijken wie weet kom ik meer te weten, en mijn versie van AVG heb ik hier gedownload "http://free.avg.com/nl-nl/startpagina"
dus ik denk wel dat ik een legale versie heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan