Malware, maar ik krijg het niet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

julesyeah123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Hallo,

Ik heb sinds gisteren malware op mijn laptop, erg irritant. Ik weet ook al waar het vandaan komt, een programmatje gedownload en tja dan gaat het soms wel eens mis. Maar ik wil die malware uiteraard weghebben! Ik heb ADWCleaner gebruikt, altijd gewerkt maar nu heeft hij wel wat dingen verwijderd maar het nog niet weg! En ik heb Malwarebytes Anti-malware gebruikt. Heel veel dingen verwijderd, maar nog steeds geen resultaat.

Iemand een oplossing? Het maakt trouwens niks uit welke site ik bezoek, ik krijg overal popups en reclames.

Zet eerst eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog ok was.
Scan daarna opnieuw met M Bam Free en AdWCleaner.

Laatst bewerkt:
Ho wacht, ik kan het niet volgen. Ben niet heel slim... Hoe doe ik dat dan ? (Zet eerst eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog ok was.)

Zijn er nadelen aan die systeemherstelpunt, raak ik er bestanden van kwijt? Kan je me wat meer info geven over zo'n systeemherstelpunt? Want ik heb geen zin dat er iets mis gaat..

Je raakt alleen software kwijt, welke na die datum is geïnstalleerd. Updates na die datum zal je opnieuw moeten installeren.
Geen mail of losse data gaat verloren.

Is het gelukt?
En heb je daarna met beide progjes nog een keer gescand?

Ik heb geen systeemherstelpunt uitgevoerd. Ik heb nog een paar keer met M Bam Free gescant en ze hebben nog wat malware gevonden. Net zo lang gescant totdat er niks meer was gevonden. Geen last meer.. Zeker 5 keer gescant. Maar bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan