Malware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwin

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
9
Hallo,

Op een of andere manier heb ik laatst een malware/spyware virus binnen gebracht. Dit beinvloed de pc zodanig dat deze amper nuttig is. Ik krijg hem niet gevonden met Ad-aware, Spywarefighther of andere online scanners. Ook heb ik een volledige virus scan uitgevoerd met NORMAN anti-virus programma. Er blijven icoontjes op mijn bureaublad verschijnen, en meldingen over een spyware probleem. De pc is extreem traag geworden en ik heb geen idee hoe ik het probleem kan oplossen.
Heeft iemand suggesties hoe ik mogelijk van deze spyware af kan komen?
Zou systeemherstel kunnen werken? Ik kwam er namelijk ook meteen achter dat deze ineens niet meer bleek te werken.

Bij voorbaat dank!
groeten Dwin
 
Bedankt voor de tip, ik heb het ook al meerdere keren geprobeerd. Maar volgensmij blokkeerd die spyware het updaten van deze programma's. Meerdere programmas geven aan dat ze geen verbinding kunnen maken met internet, terwijl ik nu toch echt dit bericht type. Ook het tijdelijk uitzetten van de firewall heeft geen resultaat.
 
kun je het proberen via veilige modus met netwerkmogelijkheden?
pc opstarten en dan herhaaldelijk tijdens opstart op F8 drukken
 
Ik geloof dat het al geprobeerd is, maar zal het nog een poging wagen. Bedankt voor de snelle reacties! :thumb:
Het resultaat zal vrij snel bekend worden denk ik :p
 
mail me je email effe dan stuur ik de programma's wel,hoop dat je dan wel kan installeren en updaten..
klik op mijn plaatje hier rechts voor mijn emailadres.
 
Niet meer nodig, het lijkt erop dat het gewerkt heeft! Malware bytes, anti-malware heeft zijn werk goed gedaan.
Geen idee hoe ik je moet bedanken, maar: BEDANKT!
Dit scheelt weer een hoop gedoe :p
Ik had me geen betere service kunnen voorstellen op dit forum :thumb:;)!
Ik hoop dat ik jou in de toekomst ook eens hulp kan aanbieden, nogmaals bedankt :).
 
Graag gedaan :thumb:
eens per week updaten en scannen met mbam is altijd goed om te doen.
Wie weet kan je me eens helpen..dan lees je het wel..;)
fijne feestdagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan