malware?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat Lightframe bedoelde windows 8 en zich vergiste met windows 7 te schrijven .... ik heb ook windows 8.1 pro en vind het evengoed als windows 7 ;), maar dat is ieder zijn persoonlijke mening
probeer eerst nog is combofix uit te voeren, en laat ons weten of het geholpen heeft oke?
 
oh nee toch niet, ik ben wat te laat met mijn vorige post :)
 
Ik heb een
moederbord Asus M2N68-AM
processor AMD Athlon x2 4850E
intern geheugen Kingston 2 GB 800Mhz
harde schijf 320 GB 7200 S-ATA
 
Ik weet niet of Windows 8 daarop wil werken. Ben ook helemaal niet bekend met AMD processors, ben zelf een Intel fan.
Iemand anders zal het vast wel weten.
 
Spocky, die informatie zal afkomstig zijn uit een handleiding die geschreven werd toen Windows 7 en 8 nog niet waren uitgebracht. Om die reden worden die dus ook niet genoemd.
 
hoe kun je dat zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Spocky,
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst. Dit is wel vaker aangegeven aan jou.
 
Spocky, zo gaat dat nu eenmaal met de meeste handleidingen en technische specificaties. Die worden op een bepaald moment geschreven en veranderen daarna niet meer.
Klik op Support > Drivers & Tools, en je ziet drivers voor Windows Vista en Windows 7 voor datzelfde moederbord.
 
inderdaad sorry had ik niet gezien zodus is het wel geschikt voor windows 7 en 8 ;)
 
Bedankt voor jullie uitzoek- en overlegwerk. Ik kan dus toch Windows 7 en 8 gebruiken.

Ik heb combofix vanmiddag nogmaals laten draaien, evenals de andere programma's die jullie genoemd hebben, maar het maakt geen verschil. Ik kreeg net zelfs in deze helpmijpagina een advertentie voor een relatiebemiddelaar. En het Ask.com-tabblad blijft terugkomen. Wel sloot hij vanmiddag een keer goed af, maar de afgelopen week gebeurde dat al twee keer eerder nadat ik de geadviseerde stappen had gezet, maar dat bleek dan steeds eenmalig te zijn.
 
inderdaad , je hebt te maken met een zeer hardnekkige virus op je laptop, ik overweeg ook dat het beste is om een nieuwe installatie erop te zetten .... succes verder Erik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan