malwarebesmetting; syteem helemaal leeg??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denniske

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Beste,

Ik heb voor een vriend een pc opgeschoond met progjes zoals malwarebytes, spybot search &destroy, zijn bureaublad was gekapt etc.

Nu is het probleem dat na alle scans nog steeds alles onzichtbaar is de gebruikersbestanden, zelfs bureau accesoirces etc.

Iemand enig idee hoe dit terug te toveren of is het helaas pindakaas alles weg?

Vraag is natuurlijk of je met al die tooltjes de bron van het kwaad hebt verwijderd? Wát 'zeiden' de rapportjes van die tools nadat ze hun scan / werk hadden gedaan?

wat adware, en win32 rommel zat erin. maar ik heb een verborgen partitie terug gehaald maar alsnog geeft de laptop 15 gb totale schijfruimte aan best vreemd want hij heeft 2 gb ram en 15 gb schijf stamt uit de oertijd haha.
Maar ik ben nog bezig met wat scannen ik hoop dat er nog wat meer vrij komt. Als iemand nog wat ideeén heeft hoor ik het graag: heb hirens boot cd gebruikt.

Ga voor adequaat advies naar het Nucia forum. Virus / malware verwijdering is hun specialiteit.

Oke bedankt! Ik denk dat ik er wel uitkom, aantal mappen waren verborgen. Wel helaas wat progjes uit het startmenu maar dat is een peace of cake natuurlijk thank you

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan