Malwarebytes Anti Malware blijft 91.205.43.21 blokkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedendag,
Mijn Malwarebytes Anti Malware PRO blijft steeds 91.205.43.21 blokkeren.
Het process word veroorzaakt door avast, maar als ik avast web shield uit heb staan , zegt Malwarebytes dat het veroorzaakt word door chrome.exe.
Is scannen met Malwarebytes en Avast goed genoeg , of is hier wat ergers aan de hand?

Dat nummer is geen proces maar een IP adres en kan je opgeven bij de uitzonderingen als je zeker weet dat het okay is.

Edmoor, dank voor het meedenken :thumb:

Edit: Even bezocht en wordt ook hier geblokkeerd.....

Inderdaad. Het gebeurt bij viponlinesports.eu . De site word goed gekuurd door WOT , dus ik dacht tis veilig. Heb nu avast even uit gezet en ben nu een wedstrijd aan het kijken op die site. Geen blokkeringen nog.

Bij mij gaat de link gewoon open, hier heb er nog een http://firstrownow.eu/
Je moet alleen zorgen dat de die HD desktop app niet download want die installeert ongevraagd een Ask bar en een Ask zoekmachine ondanks dat je die opties uitvinkt.
Dat is mij gisteren ook overkomen, ik had die opties uitgevinkt en desondanks waren ze mee geïnstalleerd. :evil:

@Mik
Thanks , ik onthou die website ook even.
Ik wou de desktop app van viponline downloaden maar Google Chrome wou hem niet downloaden (schadelijk programma)

@Spocky Is dat je enige bijdrage aan dit topic? Er zijn mods genoeg die dit kunnen regelen. Semi-mod gedrag achterwege laten graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan