Malwarebytes anti malware laat zich niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ruim 2 weken gewacht op een oplossing van Malware en die kwam maar niet.
Toen heb ik format c: gedaan en windows 10 opnieuw geïnstalleerd, toen was het probleem opgelost en ik zal dus NOOIT meer malware gebruiken

Probleem opgelost
 
Vraag is of het aan Malwarebytes heeft gelegen of aan je systeem. Ik gebruik Malwarebytes probleemloos. Daarmee niet gezegd dat MB en win elkaar nooit kunnen bijten.
Je hebt genoeg verschillende pogingen gedaan, dus soms moet je dan idd drastischere maatregelen nemen.
Gezien het mislukken van alle pogingen denk ik zelf dan eerder aan het systeem dan aan MB. Maar iedereen zijn keuze. Als je al 2 weken hebt zitten spitten en het lukt niet dan wil je niet het risico lopen dat dit weer gaat gebeuren. Ik wil sommige programma's ook niet terwijl sommige andere mensen daarbij zweren.
 
Maak eerst eens duidelijk wat jij onder 'Malware' verstaat. Ik heb geen screenshot gezien! Wie gaat er software/programma verwijderen door een onduidelijke map te verwijderen. Programma's verwijderen doe je op de normale manier via Windows software verwijderen of een programma zoals Revo uninstaller. Software brengt registersleutels/wijzigingen aan en in het menu start en snelkoppelingen e.d. Je gaat niet zo maar willekeurig bestanden/mappen verwijderen.

Dus die map 'malware' staat er? En wat dan nog, die doet niks! Even scannen met je total security programma en je hebt daar geen last van. Je had tien jaar kunnen wachten op een oplossing en die nooit gekregen. Immers de essentiële informatie en screenshots ontbreken.
 
Ik heb het verwijdert via revo en die zei na het de-installeren de dat de overige bestanden verwijdert zouden worden na een herstart
Ik ben niet echt dom hoor
 
Beste covaag: Je hebt nog steeds niet duidelijk gemaakt of het om 'n "willekeurige" map "malware" gaat, dan wel om een map van het programma "Malwarebytes"
Bij mij heten die laatste "Malwarebytes Anti-Malware" en bv. "Malwarebytes".
Voor jou is dat verschil mss niet belangrijk, maar voor een juist begrip voor de helpers echter wél.;)
 
OK. Vermoedde ik al. Dat is idd de map van MB. Vreemd dat je na zo veel moeite er nog niet van af was.
 
ben er nou vanaf maar MB wist mij niet te helpen ik denk dat iedereen er last van heeft als MB wordt verwijdert. mHet is gewoon een slecht programma ze zijn zelf malware
 
Zelf herken ik ook jouw problemen niet. Al moet ik zeggen dat ik in mijn map "ProgramData" ook mappen tegenkom als: Malwarebytes Anti-Exploit en "Malwarebytes Anti-Ransomware". Ik weet nu ook niet of dit overblijfselen zijn van de vorige installatie (v2.x) of dat de nieuwe versie (3.x) deze mappen ook nog gebruikt. Ik heb ze echter nog niet geprobeerd te wissen.
 
Einde discussie het feit dat het niet van mijn HD te verwijderen is en MB ook niet met een oplossing komt maakt voor mij de conclusie dat het gewoon een *** programma is en je kan windows of revo wel de schuld geven maar het feit is gewoon dat andere programma's WEL te verwijderen zijn...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan