zostraks scande ik mijn laptop met norton antivirus, en ik ging even kijken welke items die allemaal scande. ik heb zoveel mogelijk items opgeschreven:
Trojan.Zlob
Trojan.Busky
Trojan.Bookmarker.D
Trojan.Horst
Trojan.Perfcoo
Backdoor.Delf.Family
W32.Sality.U
en dan zitten er nog items tussen met:
Adware
Spyware
Trackware
Weten jullie wat die W32.Sality.U inhoudt? want ik heb er nog veelmeer van die W32 dingen inzitten.
Ik heb 2 of 3 virusscanners (heel slecht, maar dat heeft iemand gedaan toen mijn laptop er andere virussen in had) maar dat zijn : Norton, Malwarebytes en ik weet niet wat HijackThis is,maar dat staat er ook op.
Kun je met 1 van die scanners al deze dingen verwijderen? Norton kan het bij mij sowieso niet, want die ziet ze wel, maar laat ze gewoon door..
weer een beetje onduidelijk, maar kan iemand me helpen?
edit: ik heb gescand met SAS en Malwarebytes, maar niets gevonden
Trojan.Zlob
Trojan.Busky
Trojan.Bookmarker.D
Trojan.Horst
Trojan.Perfcoo
Backdoor.Delf.Family
W32.Sality.U
en dan zitten er nog items tussen met:
Adware
Spyware
Trackware
Weten jullie wat die W32.Sality.U inhoudt? want ik heb er nog veelmeer van die W32 dingen inzitten.
Ik heb 2 of 3 virusscanners (heel slecht, maar dat heeft iemand gedaan toen mijn laptop er andere virussen in had) maar dat zijn : Norton, Malwarebytes en ik weet niet wat HijackThis is,maar dat staat er ook op.
Kun je met 1 van die scanners al deze dingen verwijderen? Norton kan het bij mij sowieso niet, want die ziet ze wel, maar laat ze gewoon door..
weer een beetje onduidelijk, maar kan iemand me helpen?
edit: ik heb gescand met SAS en Malwarebytes, maar niets gevonden
Laatst bewerkt: