Ron de Rooy
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2004
Ik heb net een scan gedaan en kreeg onderstaande resultaten. Kan ik die veilig verwijderen met Malwarebytes als ze zijn aangevinkt? Ben niet zo thuis in 't register. En/of moet ik daarna nog meer stappen ondernemen?
Ik zag 15 maart iemand met hetzelfde probleem maar geen oplos reactie?
Ik hoor het graag even.
Bvd
Ron
Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 86790
Verstreken tijd: 5 minute(s), 28 second(s)
Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 1
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 6
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0
Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)
Geheugenmodulen geïnfecteerd:
Registersleutels geïnfecteerd:
Registerwaarden geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\don't load\scui.cpl (Hijack.SecurityCenter) -> No action taken.
Registerdata bestanden geïnfecteerd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
Mappen geïnfecteerd:
Bestanden geïnfecteerd:
Ik zag 15 maart iemand met hetzelfde probleem maar geen oplos reactie?
Ik hoor het graag even.
Bvd
Ron
Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 86790
Verstreken tijd: 5 minute(s), 28 second(s)
Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 1
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 6
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0
Geheugenprocessen geïnfecteerd:
Geheugenmodulen geïnfecteerd:
Registersleutels geïnfecteerd:
Registerwaarden geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\don't load\scui.cpl (Hijack.SecurityCenter) -> No action taken.
Registerdata bestanden geïnfecteerd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
Mappen geïnfecteerd:
Bestanden geïnfecteerd: