Malwarebytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Hallo Helpmijers,
Ik heb ff een vraagje over Malwarebytes v 1.6.014.
Ik werk al jaren met Malware, maar als ik nu de volledige scan doe van C:\ en D:\ is hij nu in 22 sec klaar.
Dit duurde eerder veeeel langer (15 tot 20 min)
Heb ook Microsoft security essentials als standaard virusscanner.
Malwarebytes start ik af en toe gewoon op om eens ff de boel te verkennen, dus hij draait niet standaard mee.
Maar Malwarebytes heeft toch al eens spam verwijdert die Security essentials niet zag.
Heb Windows 7 Ultimate 64bit.
Weet iemand waarom hij nu zo gauw klaar is met scannen?
Vr Groet

Dat kan nooit. Kijk eerst eens onder Instellingen > Scaninstellingen of de betreffende items wel aangevinkt staan.
Een snelle scan (c=SSD-schijf) 251.655 items duurt bij mij 1 minuut. Ik heb versie 1.61.0400. Bij een volledige scan duurt dit dus veel en veel langer. Ik heb een i7 processor.

Dus instellingen is niet goed of er is een conflict of je hebt vrijwel geen bestanden op de pc staan. Dan kun je het best MBAM verwijderen en opnieuw installeren.

Dat kan nooit. Kijk eerst eens onder Instellingen > Scaninstellingen of de betreffende items wel aangevinkt staan.
Een snelle scan (c=SSD-schijf) 251.655 items duurt bij mij 1 minuut. Ik heb versie 1.61.0400. Bij een volledige scan duurt dit dus veel en veel langer. Ik heb een i7 processor.

Dus instellingen is niet goed of er is een conflict of je hebt vrijwel geen bestanden op de pc staan. Dan kun je het best MBAM verwijderen en opnieuw installeren.

Bedankt voor je reactie De Hulk, probleem is opgelost!
Bij instellingen was het vinkje weg bij Bestanden en mappen. Hoe dat kan weet ik niet want daar heb ik nooit iets aan verandert.
Hij Deed er met een snelle scan nu 5 min over. Ik heb een quard Core, Maar ja i7 is natuurlijk sneller.
Nogmaals dank voor je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan