Mambo pakt de "&" verkeerd van P&O@blaat.nl

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gammo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammo

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2006
Heey,

ik heb een probleem met een site.
als ik in de head tekst een e-mail adres wil zetten
in dit geval bijv. P&O@blaat.nl
dan ziet hij "P&" als iets, en "O@blaat.nl"
en niet het hele adres P&O@blaat.nl
weet iemand hier een oplossing voor :D
Dus ik kan niet doorklikken om gelijk een e-mail te sturen P&O@blaat.nl

Alvast bedankt :thumb:

Lijkt mij dat er een fout in de website zit. Als er ergens een <Mailto:"P&O@blaat.nl"> staat, dan zou het goed moeten werken. Staan die dubbele aanhalinstekens er niet, dan komt het niet goed, lijkt me.

Natuurlijk is dit vanaf mijn kant giswerk, want ik weet niet over welke site het gaat.

Kijk eens in de broncode van de pagina (in Internet Explorer: Beeld -> Bron) en probeer te achterhalen hoe de aanroep van het opstarten van je mail daar geregeld is. Zoek dan (standaard wordt Kladblok geopend) naar P&O@blaat.nl (of wat het dan ook maar had moeten zijn). Desnoods meerdere keren doen, totdat je alle tags hebt kunnen doorzoeken.

Breng daarna de beheerder van de site op de hoogte, als je hebt kunnen vinden waar het precies fout gaat, maar breng hem ook op de hoogte als je niet direct kunt achterhalen waar het probleem zit. Hier op helpmij helpen we elkaar, misschien kun jij de websitebeheerder helpen! ... :thumb:

Tijs.

Heey tijs,

Ik heb even gekeken, en er staat <Mailto:"P&;ampO@blaat.nl"> of iets dergelijks. en als ik er PO van maak [kan zelf editten] dan is het wel goed. maar als ik dus die & van P&O er tussen zet komt er ;amp tussen, haal ik dat weg en ik sla het op. dan is het nog niet goed.. any ideas??

Erwin

Probeer eens %26
als vervanging van het '&' teken.

Voorbeeld: <A HREF="mailto:P%26O@Blaat.nl">

Tijs.

Laatst bewerkt:
Heey,

met het %26 teken werkt prima bij Mailto:
maar nu is het volgende probleem
dat als ik van die bovenliggende tekst PZ@Blaat.nl maak (personeelszaken)
en ik klik er dus op nadat ik gesaved heb. dat hij er dan PZ@Blaat.nl van maakt in mijn e-mail programma (Lotus Notes) i.p.v zoals de onderste regel (mailto:) aangeeft dat hij naar P&O@blaat.nl moet..

misschien hierop ook een oplossing??

Erwin

Laat eens de sectie met de tag zien, want hier kan ik niet veel mee, eerlijk gezegd.

En of er relatie is met Lotus Notes is vanuit het forum al helemaal niet te bepalen, vrees ik.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan