Man of Valor witte textures

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Ik heb het spel man of valor vietnam. Als ik het spel speel ziet het er een beetje vreemd uit, ik geef ff een voorbeeld: je loopt door het trainingskamp dan ziet het er goed uit, dan draai je de camera bijv 180 graden, dan krijg je bij 80 graden sommige textures wit. Maar als je verder draait dan gaat het weer weg dat witte/ zie bijlage:

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 57
Hoi,

Allereerst, ga even kijken bij de opties van het spel, verander wat dingen aan de beeldscherminstellingen... kijk of dat werkt.

Als het niet werkt, kijk even in het boekje naar de systeemeisen... kan het spel op jou computer, en is je videokaart goed genoeg.

Als dat in orde blijkt te zijn, zoek dan voor een update van je DirectX (nieuwste 9.0c) of zoek naar een update voor je videokaart.

Greetz,

Adriaan

Men of Valor

hey,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb een Asus ti 4200 grafische kaart, heb directx 9.0c geinstalleerd en de 61.77 drivers van nvidia. Heb ook nog de 66.77 drivers geprobeerd (op advies van de volgende site www.menofvalorgame.com)
Heb em gespeeld op alle mogelijke resoluties en heb ook de vernieuwingsfrequentie aangepast. Niets helpt.
De 1.2 patch heb ik ook al geinstalleerd.

KB:(

ja vreemd ik heb dus de ti 4400, ik ben nu de demo aan het downloaden om te kijken of die het ook heeft

Ik denkt toch dat je het op een een of andere manier moet hebben van je videokaart... weet je zeker dat je de beste en nieuwste drivers hebt...?

Adriaan

men of valor

ik heb een wat oudere videokaart, maar spellen als Far Cry en Doom 3 draaien perfect op mijn computer.
De nieuwste directx + nvidia drivers zijn geinstalleerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

gr
KB

ik heb die nieuwste drivers (toevallig ook een geforce 4 ti 4400) ik heb nu de nieuwste drivers gedowloadt 66,77 en het is nu een stuk minder. Ik denk dat het komt doordat het spel is geoptimaliseerd voor ati kaarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan