Manage sites in DW8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredbonsai

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2013
Manege sites dialogbox onthoud geen remote info.
Na openen DW8 moet steeds remote info in Manage sites dialogbox opnieuw ingevuld worden
Remote info wordt dus niet opgeslagen
Iemand een idee hoe dat komt?

Misschien dat in het tabblad Externe informatie er geen vinkje staat voor synchronisatie-informatie bijhouden ?
Mvg,
Jeanmi

Bedankt voor je antwoord, kun je mij het pad opgeven waar ik Externe info vind, ik heb wel een engelstalige DW8
vriendelijke groet
Freddy

Bij mij is het een Nederlandstalige. Ik denk dat je dus gaat in DW, naar Managing sites (sites beheren).
Vervolgens klik je op bewerken en dan ga je dus naar externe informatie (weet niet waarvoor het in het Engels staat). Ik geef je in bijlage een Printscreen mee, dit zal alles duidelijker maken. Externe informatie.jpg

Bij mij noemt dat "maitain synchronization information" en dat staat aangevinkt.
In nov. vorig jaar is mijn comp gecrascht in het buitenland en heb ik daar een nieuwe Dw8 laten installeren, nu heb ik horen zeggen dat mijn voorval zou kunnen veroorzaakt worden door een illegale versie van DW8. Ik heb ginder niets ontvangen van dvd of key nr, dus zou wel kunnen dat dit illegaal geinstalleerd is. hoe kan ik dat te weten komen?
Wat ook raar is dat in het menu insert/form er geen spry velden meer voorhanden zijn, of zitten die in dw8 ergens anders?
mvg
Freddy

Ik vrees dat je inderdaad met een illegale versie zit opgescheept. Als ik begrijp kan jet met DW8 werken, maar is je product nog niet geregistreerd. Je kan dit niet doen vermits je geen legale DVD hebt of een Key slot. Dit is natuurlijk een heel ander verhaal en ik vrees dat ik je niet verder zal kunnen helpen. Wat je Spry menu betreft is het niet via insert/form dat je moet gaan maar via Insert/Spry, zoals in de afbeelding in bijlage. Hopelijk kan iemand anders je verder helpen.
Succes,
Jeanmispry.jpg

Bedankt alvast voor je hulp, zelfs de spry is niet voorhanden in menu insert. Ik zal naar een nieuwe versie moeten uitkijken.
mvg
Freddy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan