Dag Allen,
We gebruiken op dit moment een excel als manpower voor onze groepje arbeiders. We zouden deze graag willen maken in Access om te automatiseren en te vereenvoudigen.
Ik ben op dit moment aan het zoeken hoe ik een combinatie kan maken van Naam_arbeider als records en Datum als field. Zodat ik taken kan invoeren onder datum en Naam_arbeider.
Is er hier iemand die iets gelijkaardig heeft gemaakt? Of me hierbij helpen om deze te realiseren. Heb gebruik gemaakt van CrossTable, maar in deze kunnen er geen invoeringen gemaakt worden.
Alvast bedankt,
We gebruiken op dit moment een excel als manpower voor onze groepje arbeiders. We zouden deze graag willen maken in Access om te automatiseren en te vereenvoudigen.
Ik ben op dit moment aan het zoeken hoe ik een combinatie kan maken van Naam_arbeider als records en Datum als field. Zodat ik taken kan invoeren onder datum en Naam_arbeider.
Is er hier iemand die iets gelijkaardig heeft gemaakt? Of me hierbij helpen om deze te realiseren. Heb gebruik gemaakt van CrossTable, maar in deze kunnen er geen invoeringen gemaakt worden.
Alvast bedankt,