Map afbeeldingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Hoe krijg ik het weer voor elkaar dat ik in een map met afbeeldingen weer kleine voorbeelden zie en geen pictogrammen? En dat als ik erop klik ( eenmaal) ik een iets groter voorbeeld zie in hetzelfde venster ? Nu zie ik alleen maar pictogrammen die ik op verschillende manieren kan indelen via de optie BEELD....

Ik hoor graag want ik wil de afbeeldingen ook al kunnen zien in de map zelf .

Groeten,

Raymond

p.s Ik ga nu pitten en lees het vannacht of morgen wel.

Laatst bewerkt:
ik weet niet of je dit bedoelt.

in de map mijn afbeeldingen bovenaan bij weergave filmstrip sellecteren.

ik gebruik XP, bij vista staat die optie er niet, misschien onder het kopje beeld linksboven.

|edit|
ik ben nu weg.

Laatst bewerkt:
Kan je ook op een pictogram klikken daarna Ctrl ingedrukt houden en dan met je scroll-wieltje spelen?:)

Hoi,

Via het keuzepijlte achter de optie 'Beeld' in je bijlage duidelijk te zien.
Je krijgt dan een submenu.

Even kijken.....

Dus niet, ik krijg met recht EXTRA GROTE PICTOGRAMMEN te zien maar geen voorbeelden :(

Hoe ziet dat 'extra grote' pictorgram er dan uit?
Kan je door op een bestand te (dubbel-)klikken wel de foto 'openen' en in welk programma wordt die dan geopend?
Welke bestandsextensie hebben die foto's?

Gewoon zoals in mijn bijlage maar dan heel groot.
Als ik dubbelklik opent hij uiteraard en wel in Windows Fotogalerie.
De extensie is JPEG !

Ik ga even douchen

UIteraard en iedereen weet ( althans ik wel ) dat je dan alleen de grootte aanpast!

Heb je een klein programmatje ofzo gebruikt om vista sneller te laten lopen? want ik heb daar zo'n optie zien staan om geen voorvertoning meer te hebben...

Zo niet, dan weet ik het ook niet:p

Gaat dat niet via mapoptie's, weergave,vinkje weghalen voor " Altijd pictogrammen weergeven,nooit miniatuurweergaven."

Hoi,

Is dit hem soms:

In de verkenner:

Menu: Extra > Mapopties...
tabblad 'Weergave'
En staat er bijna bovenaan soms een vinkje bij 'Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergaven' .......

Menu: Extra > Mapopties...

is onder Vista de knop "Organiseren" > Map en Zoek opties(ik draai engels dus tis een vrije vertaling)
Verder sluit ik me bij Ommeren aan. met dat vinkje kan ik hier jou probleem reproduceren

is onder Vista de knop "Organiseren" > Map en Zoek opties(ik draai engels dus tis een vrije vertaling)
Verder sluit ik me bij Ommeren aan. met dat vinkje kan ik hier jou probleem reproduceren

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....het is inderdaad "organiseren" - "map en zoek opties" en dan " weergave" en dan een vinkje weghalen bij " altijd pictogramman weergeven en nooit voorbeeld weergaven"

Allemaal ontzettend bedankt voor het meezoeken en denken, dit werkt een stuk makkelijker :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan