map branden via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Hallo,

omdat er op mijn laptop een cd/dvd brander zit, wilde ik een map, die op mijn desktop staat branden met Nero,
ik heb dus een netwerk, kan dus via de pc in de laptop en ook anders om,
maar..............
als ik via de laptop Nero start om een data-dvd te maken kom ik dus niet via Mijn netwerklokaties in de mappen, die gedeeld zijn op de desktop, om die map te selecteren,
is dit normaal of..............?
gaat dat alleen als ik die map doe kopieren naar de laptop .................?

groetjes, John

Je gebruikt die knop "Add", denk ik? Je kunt in plaats daarvan ook je netwerklokatie openen met Windows Verkenner en van daaruit de bestanden in het venster van Nero slepen.

Persoonlijk zou ik het zelf eerst wel naar de laptop kopieeren. Dit vooral omdat je anders zeer afhankelijk bent van de netwerksnelheid tijdens het branden. Hij zal niet zo snel mislukken met alle huidige beveiligingen, maar voorkomen is altijd beter dan genezen natuurlijk ;)

ok, ik kopier de map wel naar de laptop,
dank,
gr.john

Geplaatst door pmeijne
Persoonlijk zou ik het zelf eerst wel naar de laptop kopieeren. Dit vooral omdat je anders zeer afhankelijk bent van de netwerksnelheid tijdens het branden. Hij zal niet zo snel mislukken met alle huidige beveiligingen, maar voorkomen is altijd beter dan genezen natuurlijk ;)
Volgens mij kopiëert Nero alles eerst naar een tijdelijke map op de pc waar de brander in zit. Komt dus in feite op hetzelfde neer ;) (Dit moet ik nog even nakijken. Heb momenteel niks te branden dus dat antwoord laat nog even op zich wachten.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan