Map Bureau accessoires weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
L.S.,

Ik ben naar een eerder herstepunt gegaan. Nadat dit afgerond was bleek dat mijn map [ Bureau accessoires] verdwenen was:evil: Pogingen ondernomen via prullenmand en recuva om te achterhalen wat er gebeurd zou kunnen zijn bleven zonder resultaat. Ook het oorspronkelijk herstelpunt hersteld bleef zonder reusltaat. Betreffende map was weg en bleef weg.
Graag advies.
MvrGr
Eflux
 
Herstelpunten hebben niets met Bureauaccessoires te maken.

Wat je zult bedoelen is dat de (programmagroep-)map met de bijbehorende snelkoppelingen verdwenen is, en ook dat heeft niets met het gebruik van Herstelpunten te maken.

Om je een plezier te doen heb ik die in een .zip bestand voor je gezet (zie bijlage).

Het .zip bestand uitpakken in:
Start -> Uitvoeren -> "%allusersprofile%\Menu Start\Programma's"

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • Bureau-accessoires.zip
    21,6 KB · Weergaven: 190
Laatst bewerkt:
Herstelpunten hebben niets met Bureauaccessoires te maken.

Wat je zult bedoelen is dat de (programmagroep-)map met de bijbehorende snelkoppelingen verdwenen is, en ook dat heeft niets met het gebruik van Herstelpunten te maken.

Om je een plezier te doen heb ik die in een .zip bestand voor je gezet (zie bijlage).

Het .zip bestand uitpakken in:
Start -> Uitvoeren -> "%allusersprofile%\Menu Start\Programma's"

Succes,

Tijs.
Tijs bedankt voor jouw reactie. Na heel veel moeite kan ik weer even op internet.
Ik weet niet hoe ik bijgevoegd zip bestand moet openen, zoiets heb ik nog nooit gedaan:eek::eek:
Eflux
 
.ZIP bestanden kunnen gewoon gedubbelklikt worden zodra opgeslagen (Windows XP heeft ondersteuning voor .zip bestanden aan boord). Op de bijlage rechstklikken in je browser en kiezen voor Link opslaan als en dan opslaan op je bureaublad bijv., en dan de inhoud (=een map, die Bureau-accessoires heet) uitpakken en verplaatsen naar die map waar ik het over had (=de map waar de programmagroepen staan voor alle gebruikers).

Alternatief kun je uitwijken naar hulpmiddelen zoals 7-zip of WinRar, waarvan 7-zip helemaal gratis is en dus aanbevolen voor jouw doeleinden.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
.ZIP bestanden kunnen gewoon gedubbelklikt worden zodra opgeslagen (Windows XP heeft ondersteuning voor .zip bestanden aan boord). Op de bijlage rechstklikken in je browser en kiezen voor Link opslaan als en dan opslaan op je bureaublad bijv., en dan de inhoud (=een map, die Bureau-accessoires heet) uitpakken en verplaatsen naar die map waar ik het over had (=de map waar de programmagroepen staan voor alle gebruikers).

Alternatief kun je uitwijken naar hulpmiddelen zoals 7-zip of WinRar, waarvan 7-zip helemaal gratis is en dus aanbevolen voor jouw doeleinden.

Succes,

Tijs.
Hoi Tijs,
Ik heb nu op mijn bureaublad een mapje met bureau-accessoires staan. Ik denk dat ik het daar rustig laat staan.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Wat de rest van de problematiek betreft, namelijk moeilijk op internet kunnen komen, laat ik even voor wat het is anders ben ik bang dat ik een :mad: ga krijgen. Eerst even een nachtje rustig slapen.
MVrGr
Eflux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan