mastermindzh
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 dec 2008
ik ben een persoon die ervan houd om alles automatisch te laten gaan 
dus ik wil zoveel mogelijk programma's die alles voor me regelen
zo houd ik meer tijd over voor leuke dingen!
nou die heb ik 1 gemaakt voor jullie! hij ruimt 1 volle map netjes op in ingedeelde categorieen
zo hoef je niet je kostbare uurtjes nog eens je mappen op je pc te gaan zitten uitpluizen!
het programma neemt de meest bekende extensies en zet ze in de bijbehorende map!
de sorteerder is helaas 204kb en kan dus niet geupload worden op dit forum maar
hier kan je hem downloaden EN een video bekijken hoe hij werkt! is dat niet geweldig?*klikje*
en hier staan nog veel meer programma's die ik gemaakt heb(ook geen hoogstandjes!)
*klikje*
hier onder staat zo'n standaard niet mijn aansprakelijkheids regel hoor

Een backup maken is niet perse nodig, maar het kan wel
het programma werkt gewoon goed :thumb: maar als er door een fout (stroomuitval?) iets misgaat is het NIET mijn verantwoordelijkheid

dus ik wil zoveel mogelijk programma's die alles voor me regelen

zo houd ik meer tijd over voor leuke dingen!
nou die heb ik 1 gemaakt voor jullie! hij ruimt 1 volle map netjes op in ingedeelde categorieen

zo hoef je niet je kostbare uurtjes nog eens je mappen op je pc te gaan zitten uitpluizen!
het programma neemt de meest bekende extensies en zet ze in de bijbehorende map!
de sorteerder is helaas 204kb en kan dus niet geupload worden op dit forum maar
hier kan je hem downloaden EN een video bekijken hoe hij werkt! is dat niet geweldig?*klikje*
en hier staan nog veel meer programma's die ik gemaakt heb(ook geen hoogstandjes!)
*klikje*
hier onder staat zo'n standaard niet mijn aansprakelijkheids regel hoor

Een backup maken is niet perse nodig, maar het kan wel