Map contactpersonen verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Hallo ieder,

Ik heb windows 7 en outlook 2010

sommige mappen contactpersonen kan ik niet verwijderen in outlook,
deze zijn herkenbaar met de mapnaam en daarachter in het licht grijs (tekst) -outlook, - & mailadres

wat is de reden? is het omdat deze op de computer zijn opgeslagen als (gegevensbestand, POP/SMTP, .....)
kunnen we 1 hoofdmap maken met alle contactpersonen en dan supmappen maken om alles apart terug te vinden ?

V.B.:
Hoofdmap (alles)
submappen (vrienden en kenissen, werk, handelaars, nood, etc.)

Alvast bedankt

Hallo georgyboy. Heb je onlangs mailadressen geimporteerd uit een ander mailprogramma.

Wellicht hier eens lezen. Bij: Een naam toevoegen aan of verwijderen uit een groep contactpersonen.

klik

Kan niet worden verwijderd.JPGKan worden verwijderdl.JPGVenster verwijderen mogelijk.jpgVenster verwijderen niet mogelijk.jpg

Bedankt voor je antwoord manamana,

Momenteel heb ik geen groepen

in bijlage fotos van de mappen die ik kan verwijderen en niet kan verwijderen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je outlook .Pst gegevens bestanden beschadigd zijn. Ik zou het anders niet kunnen verklaren. Klik

Even nagekeken,

Via Bestand -> Openen -> Outlook gegevensbestand openen pst)
daar zijn 3 mappen (Archive, Outlook, Met mailadres)

Dit kan ik openen en daar staan heel wat mappen met contactpersonen (sommige kan ik openen andere niet)

Is het verstandig om daar 1 PST map van te maken ?, kan dit ?, of wat is beter

Alvast bedankt,

Groeten,
Georgyboy

Oke probeer deze eens eerst voordat we gaan rommelen. first things first. Ga proberen eerst te herstellen. Het is heel makkelijk. Computer dan na voltooien opnieuw opstarten.

Let op office niet verwijderen he. Klik

Outlook 2010 is een onderdeel van het office programma. Werk rustig en wens je succes.

Dag manamana,

hoogstwaarschijnlijk zal het zijn omdat enkele maanden geleden mijn computer is gecrasht.
De adressen zijn opgeslagen als Pst op de nieuwe computer.

Laatst bewerkt:
Mhh listig. Ik zou hier even kijken. Lees rustig door het is vertaald van Engels naar Nederlands. Hoop dat het lukt. Anders wordt het denk ik handmatig opnieuw doen.

Klik

Lees daar dan verder bij [h=4]In Outlook 2010:[/h]De volgende stappen terugzetten, of uw gegevens in Outlook importeren:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan