Map cookies en map temporary internet files met submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het niet precies, maar in ieder geval is alles even opgeschoond.
Als je nu weer internet gebruikt, daarna internet weer afsluit ( alleen de browser, niet de verbinding of iets dergelijks ), kom je dan de map weer in?

Ja dat was ik dus al aant checken en nee dan kom ik de map niet meer in...

Gebruik je Internet Explorer versie 6 of versie 7?

Dit is eventueel te controleren door te kijken bij Configuratiescherm --> Software --> Microsoft Internet Explorer en dan kijk je of er een 7 achter staat.
Of in Internet Explorer naar Help - Over Internet Explorer.

Hitman Pro kan ook voor de nodige problemen zorgen!

Hitman Pro kan ook voor de nodige problemen zorgen!

Ja, maar er is ( tot dusver in ieder geval ) geen probleem van het blokkeren van een gebruikersmap.
Toch, Bart, als het niet lukt de rest, kan je kijken of het wel goed kan na het deinstalleren van Hitman Pro.

Sorry dat ik niet meer reageerde, ik moest per direct weg en ben nu door de week op mijn kamer. Dit weekend ben ik weer op de pc met dit probleem. Ik geloof dat wij internet expl 7 hebben. Dit probleem is niet door hitman ontstaan, gebruik hitman al heel lang op dezelfde wijze, hitman was met dit probleem de enige methode om die mappen alsnog leeg te krijgen, toen ik het nog niet via de adresbalk wist. Mijn zware vermoeden is dat het door spyware komt en dat bepaalde instellingen veranderd zijn, aangezien het probleem vrijwel gelijktijdig is ontstaan na adware.chikita, en instant access spyware. Kan dit? Als u nog meer oplossingen heeft, wil ik die graag komend weekeinde uitproberen! Alvast bedankt!

Ik neem aan dat jij verkenner gebruikt, ik gebruik verkenner nooit, ik gebruik Total Commander.
Maar ik besloot te kijken in verkenner, …………en ik zie daar ook geen enkele map alleen cookies en tijdelijke bestanden.

Misschien een leuk idee om Total Commander eens te installeren, werkt ook veel handiger en beter dan verkenner. En in Total Commander zie ik wel alle mappen.

Ik weet niet precies waar het nu aan ligt maar:

Ga in Internet Explorer 7 naar Extra --> Internetopties.
Mocht je dit bovenaan niet zien klik dan aan de rechterkant op het tandwieltje ( waar Extra opstaat ) en kies voor Menubalk. Nu zal deze balk wel zichbaar zijn bovenaan.
Bij Extra --> Internetopties klik je onder Browsergeschiedenis op Verwijderen.
En kies voor Bestanden verwijderen, Cookies verwijderen en Geschiedenis verwijderen.

Kan je nu wel bij de map?

Zo nee --> ga weer naar Extra --> Internetopties en klik dit keer onder Browsergeschiedenis op Instellingen. Dan klik je op Bestanden weergeven. Kom je nu wel goed de map in?

Succes!:thumb:

Kijk in Windows Verkenner naar het volgende pad.

C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Temporary Internet Files\Content. IE5. Als je de inhoud bekijkt, zul je altijd minstens twee bestanden zien staan: desktop.ini en Index.dat. Deze map is een systeemmap, die je beter met rust kunt laten. Die twee bestanden blijven er altijdin staan, ook nadat je in IE(6 of7) de Tijdelijke Internet bestanden hebt verwijderd via Extra, Internetopties, tabblad Algemeen, knop Verwijderen onder "Browsergeschiedenis".

NB: als je niet duidelijk last hebt van een in de Tijdelijke internetbestanden verborgen virus of spyware, is het iedere keer verwijderen van de Tijdelijke internetbestanden een overdreven, nutteloze handeling, die de snelheid van het browsen vertraagd. Beter kun je de gereserveerde schijfruimte aanpassen, 60-100 Mb.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan